Spring naar bijdragen
Altum Silentium

(HK) Den Trinity

Aanbevolen berichten

Als je de site van Den Trinity Shop opent zal het gedateerde uiterlijk het eerste zijn wat je opvalt. Een site die niet heel plezant oogt zal voor veel mensen al reden zijn om af te haken. Waarom verder kijken, zeker als de shop zich ook nog eens buiten de EU bevind? 

Voor mij persoonlijk zijn er twee redenen om toch even verder te kijken bij dergelijke shops: Het assortiment en betrouwbaarheid. Aanvankelijk weet je uiteraard in het begin niks wat betreft de betrouwbaarheid dus vaak begin ik met een zeer kleine bestelling van iets wat desalniettemin elders niet te krijgen is. Om snel naar de conclusie te gaan: Ik ben vooralsnog erg tevreden. Mijn bestelling was binnen 4 weken binnen en dit binnen een context waarvan ik wel had gehoord maar die ik nog niet had mogen ervaren: Geen lange procedure met de douane.

Hoewel dit waarschijnlijk gewoon een kwestie van geluk is geweest heeft DT zorg gedragen voor een goede, stevige verpakking. De waarde die werd aangeven was aanmerkelijk lager dan het daadwerkelijke bedrag en als inhoud is ' toy parts' opgegeven. Volgens sommigen zijn dit twee factoren die erg belangrijk zijn voor een vlekkeloze procedure en spoedige ontvangst van het product. Als de shop dit al niet uit zichzelf doet dan zou het helpen hier om te verzoeken. Hoewel ik de discussie voor nu verder links laat liggen noem ik het dus toch. 

Het bestellen via DT werkt net even anders. Je kunt ook zonder account bestellen. Daarnaast krijg je na afronding van de bestelling een offerte waarin de verzendkosten ook beschreven staan. In deze offerte zit een PayPal link bijgesloten. Bij akkoord volg je de link waarna je betaalt en daarmee is je bestelling definitief afgerond. Ik heb geen bevestiging gekregen van verzending. Hierop heb ik gemaild en hierop volgde snel en netjes antwoord. Uiteraard toch jammer dat er geen bevestiging word verzonden in de eerste plaats. 

In het algemeen echter allemaal erg netjes en ik kom zeker nog eens terug. Dan ook voornamelijk vanwege de andere grote factor: het assortiment. Als je voornamelijk een praktiserend airsofter bent denk ik zelf dat DT weinig interessant voor je is. Wat je zoekt kun je waarschijnlijk ook makkelijk dichtbij vinden. Ik speel graag een kleine skirm maar daarnaast heb ik ook een grote interesse in het verzamelen. Dan zit je bij DT goed. Hun site op zich is al een mooi overzicht van ongewone replica's. Veel hiervan helaas al lang niet meer beschikbaar. Toch hier en daar nog een mooie, zeldzaamheid en dat bovendien voor een redelijke prijs. 

Een voordeel voor de praktiserend airsofter is dat een dergelijk shop behalve collectables ook een redelijke kans bied die upgrades of parts te vinden die dichtbij net even uitverkocht zijn of voor langere periode out of stock. Afhankelijk van wat je zoekt dus toch een betrouwbare shop die voor iedereen toch even nuttig kan zijn om vanaf te weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...