Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Na een jaar of wat met een Airsoft M4 geschoten te hebben ben ik erg benieuwd geraakt naar hoe een echte “real steel” M4 schiet. Ook m’n vriendin wil dat graag eens proberen, een revolver op een schietbaan vond ze al fantastisch.

Weten jullie misschien een schietbaan in NL of in de buurt van Antwerpen (verblijven we graag) waar dat zou kunnen? Of kan dit zwaardere kaliber helemaal niet zonder certificaat oid?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn broertje gaat wel eens met vrienden naar Tsjechië, daar zit een of ander louche figuur met een schietbaan. Maar die vent moet je kennen anders kom je er niet geloof ik. Beetje een vaag type maar je kunt daar met zo'n beetje alles schieten wat je wilt.

Heb zelf in Slovenië met wat pistolen geschoten op een schietbaan. Met andere woorden, in dat soort landen moet wel iets te vinden zijn lijkt me.
America is wel lekker makkelijk, collega's van me die daar heen moeten voor hun werk gaan standaard altijd even knallen. 
Je loopt dan gewoon door de winkel en pleurt alle wapens in je mandje waar je mee wilt schieten, bizar eigenlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Na een jaar of wat met een Airsoft M4 geschoten te hebben ben ik erg benieuwd geraakt naar hoe een echte “real steel” M4 schiet. Ook m’n vriendin wil dat graag eens proberen, een revolver op een schietbaan vond ze al fantastisch.
Weten jullie misschien een schietbaan in NL of in de buurt van Antwerpen (verblijven we graag) waar dat zou kunnen? Of kan dit zwaardere kaliber helemaal niet zonder certificaat oid?

Aalsmeer bij de meerschutters

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...