Spring naar bijdragen
Sibude

[NL] Combatshop.nl

Aanbevolen berichten

Mijn eerste bestelling geplaatst op 22 januari, waarvan direct een bevestiging ontvangen.

23 januari 2 berichten ontvangen dat mijn order verstuurd was en één product (handschoenen) in backorder (was volgens website wel op voorraad).

E-mail gestuurd met "klacht" en vraag om verwachte levertijd.

Keurig antwoord ontvangen met excuus en aanbod voor vervangend artikel dat wel op voorraad is.

Vandaag order ontvangen en telefonisch contact gehad. Zondag zit één van de mannen in Daarle. Hij heeft een collectie vervangende handschoenen bij zich om te passen en producten van een nieuwe order zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen.

Wat een uitstekende service van deze mannen!

Dit is een (web)shop waar ik zeker vaker mijn airsoftcentjes ga besteden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas kan deze webshop het niet waarmaken. een week van te voren 2 spullen gekocht die volgens de site op voorraad waren. direct met ideal betaald we zijn een week verder nog niks gehoord. telefoon nemen ze niet op en mails beantwoorden ze niet dus kan helaas niet meer mee naar daarle voor a.s. weekend.

was dus weer de laatste keer dat we hier wat gekocht hebben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Subdola;

Dat is vreemd, ik heb ze 07-05-2014 per e-mail een waslijst aan producten gestuurd met verzoek te kijken naar levertijd en prijs.

De 9de werd ik gebeld om een paar onduidelijkheden te bespreken en de 10e had ik al een e-mail terug voor de afhandeling.

Vandaag zelf even gebeld met een vraag en kreeg direct iemand aan de lijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook gewoon prima ervaring met Combatshop!

Onlangs een mail gestuurd met een lijst aan spullen die ik 'nodig' had en dat ik graag langs de winkel wil komen om het e.e.a. te passen.

Meestal vrij snel antwoord, soms binnen 30 min. 3 Mei in de winkel geweest, mocht alles passen en heb ze de oren van het lijf gevraagd.

Allemaal prima geholpen en uiteindelijk beste bestelling geplaatst. Levertijd voor de meeste spullen was 3-5 werkdagen, maar ook best wat was op voorraad, alleen de plate carrier die ik wou hebben was niet op voorraad en zou volgens de leverancier "ergens begin "Mei" geleverd worden.

Heb er zelf voor gekozen om alles in één keer op te halen. Na anderhalve week even opgebeld wat de status was omdat ik nog niets vernomen had.

Toevallig(of misschien niet, who knows) zou de volgende ochtend een levering bezorgd worden, dat ze die middag nog even terugbellen om te laten weten of mijn bestelling compleet binnen zou zijn.

Echter was ik om 4 uur nog niet opgebeld dus toen zelf maar even de telefoon gepakt, toen werd er niet opgenomen.

Rond 9 uur 's avonds kreeg ik netjes een mail van ze met excuses, dat ze met een zieke en drukte te maken hadden. Kan gebeuren.

Zaterdag weer langsgegaan om de bestelling op te halen. Toen bleek er een fout gemaakt te zijn, twee keer een broek ipv een broek en shirt.

Dit sturen ze me nu kostenloos na zodat ik niet weer op en neer hoef te rijden, ondanks dat het maar 30km is.

Al met al dus prima te spreken en heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is hier trouwens nog helemaal niets vermeld van de inbraak die er bij de combatshop heeft plaats gevonden! 

Wel grappig dat ze nu wel heel snel reageren op mailtjes!

Had ze een mailtje gestuurd mbt een sight van G&G. Helaas kunnen ze die nu nog niet leveren maar ze zijn wel bezig om partner status te behalen bij G&G zodat ze daar dus ook van kunnen gaan leveren.

Prima ontwikkeling dacht ik zo!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag weer een keer besteld bij Combatshop, Marco en Mike..

Heb een bril besteld die niet meer op voorraad was en ook niet meer geleverd gaat worden, in plaats hier van sturen ze een vervangende en veel duurdere bril toe, voor de oude prijs..

Top service toch..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben hier gister langs geweest en ga hier zeker vaker heen.

Marco was er en nam alle tijd voor vragen en een gezellig praatje. Terwijl ik mijn spulletjes bij elkaar raapte waren er nog 2 andere heren die een ghillie suite kwamen ruilen en dat ging ook allemaal zonder moeilijkheden. 

Het was mijn eerste ervaring met deze shop en gelijk een goede.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...