Spring naar bijdragen
Subdola-Vulpes

[NL] Tactical Airsoft Gear

Aanbevolen berichten

Vandaag een bestelling geplaats bij TAG-Shop.

Website:
+Lekker simpel.
+Overzichtelijk.
+Goed gecategoriseerd.
+Je kan een verlanglijstje maken.
++Als je een e-mail stuurt heb je snel reactie soms zelf al een uur later ook al is het zondag.
+Krijgt korting op je volgende bestelling als je je bestelling hebt ontvangen.
+Assortiment.

-Niet elke pagina heeft zijn eigen URL waardoor het moeilijk is om producten aan andere te laten zien. je moet ze dan helemaal navigeren over de site. (31-12-2013, ze gaan kijken of ze dit aan kunnen passen)
-Vorige pagina werkt hierdoor ook niet perfect.

Service:
+Als je een e-mail stuurt met een vraag krijg je snel antwoord.

++ Ze waarderen het om feedback te krijgen. 

*Ze garanderen bij op voorraad 2 verschillende levertijden, de 1 zegt op voorraad binnen 3 dagen de ander zegt binnen 5 dagen. Alles wat ik heb besteld was op voorraad dus ik ben benieuwd.

Korting:

TAG-Shop heeft speciaal voor Airsoft Elite een kortingscode aangemaakt.

Kortingscode:

airsoft-elite 

Minimaal bestel bedrag:

€25

Korting:

5%

Geldig van/tot:

Heden/31-01-2014

Tot nu toe krijgt tag-shop.nl een 8,5 van mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net via de e-mail contact gehad met TAG-shop.

Helaas laat mijn bestelling wat langer dan normaal op zich wachten dit omdat de plate carrier welke ik heb besteld niet op voorraad is. Dit is echter binnen een dag na bestelling bekend gemaakt aan mij doormiddel van een nette mail.

Ik heb aan TAG-Shop gevraagd of zij iets kunnen betekenen met korting mbt Airsoft Elite.

Zij gaan voor ons en onze lezers een kortingscode maken en ik hoop deze spoedig te kunnen plaatsen.

Wederom een snelle reactie ik had ze een mail gestuurd om 22:15 uur en ik heb antwoord gekregen om 22:34 uur.

TAG-Shop heeft ook op het forum gekeken omdat er in het antwoord ook stond dat ze naar de URL's van de producten gingen kijken om ze gebruiksvriendelijker te maken. Ze benadrukken hierna ook dat ze het waarderen om feedback te krijgen.

TAG-Shop is dus super bezig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Subdola Jij ook lekker bezig zeg! Gaaf dat TAG zo bovenop hun klantenservice zit. Ik mailde laatste met een Britse shop op een zondag om 23:30 en kreeg binnen 15 minuten een reply. Dan weet je meteen dat je aan het goede adres bent :)

Het issue met de URL is heel simpel te verhelpen. TAG-Shop heeft 2 domeinen: tacticalairsoftgear.nl en tag-shop.nl. De eerste is eigenlijk hun "hoofdsite" (waar de shop draait), de tweede is vermoedelijk later toegevoegd omdat het sneller typt. Echter draait daar óók een site die in feite tacticalairsoftgear.nl toont in een HTML frame. Dat is heel verwarrend voor Google (indexering, ranking in zoekresultaten) en belet "dieplinken" (linken naar detailpagina's), zoals jij al aangaf.

Wat ze even moeten doen is een tekstbestandje met de naam ".htaccess" in de web root zetten, met de volgende regel tekst erin (negeer de kleurtjes):

Redirect 301 / http://www.tacticalairsoftgear.nl/

Al het verkeer wordt dan automatisch naar de hoofdsite doorgesluisd, Google kan alles beter rijmen, en bezoekers kunnen nog steeds de korte URL intypen.

Mocht je (voordat ze dit gefikst hebben) iets willen delen uit het TAG assortiment, dan moet je dus even naar tacticalairsoftgear.nl. Daar zul je merken dat iedere pagina wél een eigen URL heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Gryphon; Dit heb ik inderdaad ook gehoord van Dave (Correspondent van TAG-Shop), ik had namelijk in mijn e-mail aan TAG-Shop mijn naam van het forum gezet. Zo heeft hij gereageerd op de puntjes waar een -(min) voor stond. Overigens vind ik erg netjes dat als ik het over een forum heb dat ze op het forum kijken voordat ze antwoorden en niet klakkeloos maar wat doen....

Vandaag heb ik van TAG-Shop een e-mail mogen ontvangen met hierin de kortingscode voor ons mooie forum.

Kortingscode:

airsoft-elite 

Minimaal bestel bedrag:

€25

Korting:

5%

Geldig van/tot:

Heden/31-01-2014

Ik hoop dat iedereen hier wat aan heeft en dat de moeite niet voor niets is geweest. 

Ook dit vind ik weer super snel geregeld door TAG-Shop.

Succes allemaal met bestellen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stuur net een e-mail naar TAG-Shop:

• 31/12/2013, 18:55
    Hoi Dave,

Bedankt voor de Kortingscode ik heb hem gelijk op het forum geplaatst. http://airsoftelite.nl/topic/178-nl-tactical-airsoft-gear/
    Er is ook een reactie van een mede airsofter gekomen op het URL probleempje deze heeft hier de oplossing voor mogelijk dat je dit wil lezen.

Nogmaals dank en veel succes ik hoop dat er wat besteld gaat worden. 

Met vriendelijke groet,

Jeffrey

Krijg ik als antwoord:

• 31/12/2013, 18:58 uur
    Hoi Jeffrey

Ik had het gelezen en dit al uitgezet. Kan zelf niet bij het bestand.

Zoals je ziet reactie binnen 3 minuten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopsa! 4 zakken .25g Bioval BB's en 2 SRC Padded Twin wapentassen besteld. Beiden niet direct leverbaar dus ben benieuwd wanneer het aangeboden wordt. Overigens vind ik de extra kosten van € 5,75 voor betalen met creditcard (PayPal) wel een stevig minpunt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste  Gryphon,

Ik wil hier graag op reageren. De reden dat wij deze kosten van paypal rekenen komt omdat paypal deze kosten weer aan ons berekenen. net zoals ideal of bankoverschrijving kost geld ontvangen geld. dit is normaal een klein bedrag wat wij in de kostprijs hebben meegerekend. maar aangezien paypal achterlijke hoge kosten rekent is het voor ons noodzakelijk om deze aan de klant door te berekenen. de klant  kiest voor paypal. de klant kan ook voor ideal of bankoverschrijving kiezen. dit is gratis.

In jou geval krijg jij een gratis verzending van 5,75. Order is meer dan €100. dan zou ik ook ruim €6 moeten betalen aan paypal voor verrekening van de betaling. jou order zou mij dan ruim €11 kosten. 

Hopend wat meer duidelijkheid te hebben gegeven over de kosten bij paypal.

mvg

dave

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dave Snap ik hoor. Ik ben zelf redelijk bekend met online retail en weet dat de tarieven van PayPal er niet om liegen. Het is alleen vrij ongebruikelijk dat dit zo transparant naar de consument wordt doorberekend. Dat zie je bijvoorbeeld nooit in de VS en ook maar zelden in Nederland. Ik weet dan ook niet precies hoe andere shops oplossen; waarschijnlijk meegenomen in kostprijs, wat betekent dat producten dus ook duurder worden voor klanten die niet persé met PayPal willen afrekenen. Ook niet ideaal dus.

De reden waarom ik meestal PayPal kies is omdat het pas aan het einde van de maand wordt afgeschreven (zodat het nieuwe salaris de klap vangt ;)) en omdat ik mijn SNS digipas zelden bij de hand heb.

Nu ben ik al lang blij met de gratis shipping en 5% korting dus aan mij heb je een tevreden klant hoor :)

Tip: Tof dat je je hier hebt geregistreerd trouwens! Klik bovenaan dit topic (rechts van de titel) even op "Follow this topic", dan krijg je vanzelf bericht wanneer er weer iemand reageert.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bestelling geplaats op 13-01-2014 in de avond rond 22:00.

Dezelfde avond nog bevestiging en mail contact.

Vandaag 15-01-2014 spullen ontvangen.

1x Invader Gear Combat shirt (L)  zit perfect en ziet er goed uit.

1x Invader Gear Broek (M) zit perfect en ziet er goed uit.

1x Invader Gear Jack (L) valt tot verbazing in vergelijking met combat shirt te groot uit, wordt vervangen door maar M.

Super snelle responds via de mail, duidelijke taal in de mail

en erg snel en goed geholpen.

super tevreden, dank Tag-Shop.nl :D  Thanks Dave.

Grt,

Sarge

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook niks anders dan complimenten voor Tag-Shop / Dave.

Maandag avond besteld, alle bevestigingen ook binnen gekregen. In het commentaar vermeldt / verzocht dat ik het cool zou vinden als de AE kortingscode gebruikt kon worden. Dit kon helaas niet maar ik heb wel wat extra's gehad en tevens een andere sling dan besteld zonder extra kosten. En de code is nu weer voor een tijdje geactiveerd. Owja... en toen ik een extra order plaatste omdat ik me bb's was vergeten kreeg ik ook nog een net mailtje dat ik de verzendkosten van de extra order teruggestort krijg omdat het als 1 pakket de deur uit is gegaan.

Super tevreden, thx Dave!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

25-08-2014 ook een bestelling gedaan. Veel op voorraad maar er was 1 ding niet. De multicam Invader set was in de aanbieding dus dit was de reden van mijn aankoop. De multicam Mechanix handschoenen waren niet heel duur (15 euro) dus heb ik erbij besteld, maar niet op voorraad.

Tot nu toe nog niks slechts te melden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was op zoek naar green devil BBs van 0.30g en een chrono meter en TAG-Shop had ze op voorraad.

Gister in de ochtend een mailtje gestuurd over de levertijd en kreeg vrijwel direct een bericht terug dat de items daadwerkelijk op voorraad waren en dat het mogelijk was om de items een dag later al bezorgd te krijgen (afhankelijk van DHL).

Items meteen besteld en zoals je verwacht van een goede webshop netjes via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang (betaald, track en trace code).

Vandaag (10:30) DHL aan de deur, alles binnen. Dat is dus een levertijd van precies 24 uur haha :)

Met andere woorden: zeer tevreden! Absoluut een voorbeeld van een goede moderne webshop!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb goede ervaringen met deze winkel enige minpunt was dat ik een keer 3 pouches had besteld maar zij hier maar 2 van hadden niet helemaal goed bijgehouden.

maar zoals bij elke klacht is het niet de klacht maar hoe deze word behandelt en alles hebben ze netjes opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yes ze bestaan nog. Internet winkels met goede service. Kreeg vandaag een mailtje dat ze mijn tracer unit vervangen hebben en hij is onderweg naar mijn huis 😆.

Klasse service hier ga ik zeker weer shoppen. Qua prijs zijn ze ook goed. Niet altijd de goedkoopste maar ach als je goede service krijgt betaal ik wel wat meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuke shop met tof spul.

Aantal dingen besteld waarvan 1 niet op voorraad. Wist ik, stond netjes vermeld. Later bleek alleen dat de leverancier het ook niet kon leveren. Daar kreeg ik netjes een mail over. Na wat contact zijn de andere bestelde spullen alvast verstuurd en zouden we wachten op nalevering. Toen bleek dat dat erg lang ging duren heb ik besloten iets anders van dezelfde waarde te kiezen en kreeg dat de volgende dag op de deurmat.

Topservice van Dave, die ook om 23.45 op zondag nog meteen terug mailt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...