Spring naar bijdragen
Solstice

Nieuwe sidearm: FNX-45 of HK45(CT)

Aanbevolen berichten

Weet je ook welke spoed ?

Ik lees op internet onderstaande, ga er nu ff vanuit dat de replica ook deze draad heeft. Overigens zegt deze spoed me helemaal niets. Maandag leg ik de draadspoedmeter erlangs.

578x28 RH barrel end thread pattern.

There is also a metric pattern sometimes used, but the above listed is what the FNP-45 Tactical has.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet je ook welke spoed ?

Inmiddels even gemeten en kom op 25 gangen per inch.

l8rtRqAm.jpg

Correctie 09-08-'17:

Ik kwam er gister achter dat de airsoft modellen M16x1 op de barrel hebben zitten.

Draadspoed is daarentegen bijna niet te onderscheiden van de 25G die ik eerder zei, maar toch even corrigeren :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-2-2018 om 06:37 zei Solstice:

Klein beetje zitten hobbyen met een oude demper. Aan een zijde M16x1 in getapt voor gebruik met de FNX (en UMP).
Staat ook wel leuk opzich, misschien nog een kleurtje erop..d161f1b6ccfe1c366c7a225b712da7b8.jpg1997e74a7f87d64c9c531d765a84f277.jpg

Ik vind zo’n demper mooier dan die baksteen die je er eerder op gemonteerd had... 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Goed om te horen. Ik heb een aantal VFC's gehad maar die waren niet top (esthetisch wel overigens), wellicht is deze nog eens een optie.
Ja ik ben er nog steeds blij mee. Wel per ongeluk een keer 3.0 gas gebruikt bij te hoge temperatuur en daar heeft het trekkermechanisme een optater van gekregen. 's Ochtends was het koud maar later brak de zon door en had toen het gas van 's ochtends er nog in zitten.
Misschien wel een easy fix maar heb er nog niet echt veel tijd voor genomen. Werkt wel gewoon maar de trekker komt niet altijd goed terug.

Maargoed, gewoon 2.0 erin doen dus ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...