Spring naar bijdragen
Patje

Dit weekend ben ik @

Aanbevolen berichten

Warm! Nee ik vond de opzet van de organisatie goed. 10 minuten klok respawn pakte smiddags voor ons niet lekker uit. Het is misschien ook wat lang. Maar heb een leuke dag gehad ondanks dat we smiddags helemaal weg gespeeld waren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ulicoten was altijd wel cool, was het eerste veld van Dave van ATC.

Is D'N Dave niet in Voltage begonnen ? en daarna Treff ? maar Ulicoten vroeger idd vaak geweest. nadat dave weg is gegaan nog maar 1 keer  eigenlijk ondanks dat ik dat 1 van de mooiste speel bossen vind. Maar hijs nu terug van weg geweest dus ben benieuwd :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zaterdag 1 juli op D19 Gasselte bij een event van Critical-Hit, nog nooit een event bij meegedraaid, dus ben benieuwd of ze het een beetje leuk doen.

Linkje

Critical hit had eerst hun locatie op dark forest, waar ze weg moesten en zitten nu weer vast in valburg bij kings forest. De keren dat ik bij dark forest was geweest onder het critical hit regiment was ontzettend leuk. Als hier ook dezelfde spel leider/marshall rond loopt als bij dark forest dan denk ik wel dat het een leuke dag wordt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...