Spring naar bijdragen
Matz

[HK] Panda Airsoft

Aanbevolen berichten

https://www.pandaairsoft.com

Afgelopen week mijn eerst bestelling hier gedaan, hele goede service en er wordt snel en duidelijk op je mailtjes gereageerd. Prijzen lijken mij ook schappelijk,  (denk ik toch ?), en alles free shipping.

De site is ok en de communicatie is snel en goed. Het bestellen via de website ging gemakkelijk. Je ontvangt daarvan apart een email met een tracking nummer.

Goede shop, snelle service en duidelijke communicatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was ook net van plan een topic over deze shop te starten, maar deze jongen was me net voor  ;)

Dus, nadat hun me gecontacteerd hadden (nou ja hun bestaan kenbaar gemaakt) hadden, wat heen en weer beginnen mailen, met de shopeigenaar.

Pandaairsoft is weer een vrij nieuwe shop  -gevestigd in China weliswaar- , wat hun wat wel beperkt inzake reglementering tov de HK based shop's.

Tot hiertoe hebben ze merendeel Emerson, Big Dragon, en Element spul , (gear en externals wel te verstaan, de internals zijn haast niet te vernoemen)

Persoonlijk vind ik dit best interessante merken, voor wie wat reenactment minded is,  graag replica's van echte accessoires wil, maar toch niet de hoofdprijs wil neerleggen. 

Naar de toekomst toe zou het aanbod wel nog uitbreiden naar verluidt, dit hangt wat samen met oa Emerson die een update zou gaan doen van z'n items, en ifv wat

zij dan nog wel , en niet op de markt  gaan brengen, zou dan ook de Panda-product list ge-update worden ?! 

Heb zelf ook enkele verzoeken van Emerson items ingediend, 's benieuwd wat er gaat van komen. 

Mogelijk weldra ook 's ordertje plaatsen.

Communicatie was tot hiertoe vlot, en duidelijk, ze claimen ook hun mails dagelijks te beantwoorden, en de regels die ze hanteren mbt order handling staan 

gedetailleerd op hun site, maar das natuurlijk allemaal af te wachten he ;)

Ze versturen bovendien gratis, wat zeker voor kleine orders interessant kan zijn, en wat ze met de "Tax free" bedoelen is me nog ni duidelijk.

Maar ik vermoed dat ze grotere orders gaan spiltsen, om lagere waardes te kunnen aangeven.

En ten slotte voor de Airsoft Elite leden nog  volgende kortingscode geritseld  ;)     Coupon Code: PandaAE10

logo.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...