Spring naar bijdragen
Altum Silentium

(CZ) Airsoftguns-Europe

Aanbevolen berichten

Nu Gunfire in ieder geval wat mij betreft er tegenwoordig minder dan wenselijke prijzen op na houdt is het niet verkeert wat verder te kijken. Mijn verzamelwoede zorgt er voor dat ik in het algemeen altijd aan het rondkijken ben en binnen dat opzicht heb ik shops als Airsofguns-Europe eigenlijk pas laat ontdekt. Is Tsjechië het nieuwe Polen? 

Tegenwoordig wil ik minstens minimaal tweemaal ergens iets gekocht hebben voordat ik er iets over zeg en recentelijk heb ik mijn tweede aankoop ontvangen. Het ging hier om een TM G18C, de eerste was een TM G17. Tegenwoordig niet zo makkelijk meer te krijgen laat staan voor een redelijke prijs. Hiermee heb je meteen de twee sterkste punten van deze shop te pakken: Beschikbaarheid en prijs.......maar zoals altijd alleen voor bepaalde artikelen. Geen enkele shop heeft alles te bieden. 

Gaat voor mij vooral om redelijk geprijsde TM's, hier op een rijtje. Er zijn echter meer interessant geprijsde replica's. Mogelijk ook andere items, heb nog niet de hele site doorgespit omdat mijn grootste interesse toch bij de replica's ligt. Wees er snel bij als je iets ziet. Zowel de 17 als 18C zijn alweer uitverkocht. Toen ik de shop vond waren er nog meer dan 20 van de 17 (was een actie voor 125,- per stuk) en nog iets van 10+ van de 18C. Een extra plusunt van de site is dat het een accurate weergave geeft van de aantallen van de replica's die op voorraad zijn. Ik ben altijd blij dergelijke shops te vinden die bewijzen dat het echt allemaal wel wat goedkoper dan.

De afwikkeling is simpel, snel en correct. Je koopt wat, krijgt je e-mails en binnen een dag of vier staat GLS op de stoep. Nadelen zijn dat je geen track&trace krijgt en dat de betaalmethoden beperkt zijn tot creditcard of overschrijving. Die laatste vind ik zelf te lang duren en vrij onbetrouwbaar in vergelijking met Paypal of credit card. Ze rekenen er ook nog een kleine toeslag over zodat je inclusief verzending toch nog op ca. 14,- euro uitkomt. Een redelijke prijs. Contact heb ik nog niet met ze gehad maar door de zeer snelle en correcte afwikkeling is dit ook nog niet persé nodig geweest.

Het relatief kleine assortiment is het laatste kleine nadeel van deze shop die verder (en samen met andere vergelijkbare shops) een prima alternatief vorm voor Gunfire en andere meer prijzige ondernemingen. Geen shop waar je alles kan verwachten maar zonder twijfel een adres om goed in de gaten te houden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...