Spring naar bijdragen
Russian Gun Nut Colin

Snelle vragen topic

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij aanbeveling doen qua shortdot als alternatief voor een vortex strike eagle 1-6x24? Ik vind het dradenkruis wat te druk voor airsoft maar het betere glas eye relief zijn wel een pro. Ik heb vroeger een visionking gehad en van deze vond ik het dradenkruis eigenlijk ook al wat te dik voor airsoft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kan iemand mij aanbeveling doen qua shortdot als alternatief voor een vortex strike eagle 1-6x24? Ik vind het dradenkruis wat te druk voor airsoft maar het betere glas eye relief zijn wel een pro. Ik heb vroeger een visionking gehad en van deze vond ik het dradenkruis eigenlijk ook al wat te dik voor airsoft.
Had je de vision king met 3 strepen en een dot in het midden of met een mildot? Want de eerste vind ik namelijk heerlijk rustig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei mata:

Iets meer info? :)

Ik mis de schroef voor je pistolgrip (die krijg je vaak bij een nieuwe grip, maar toch) en een paar schroefjes voor de onderkant body (4 voor de body en 4 bij de hopup totaal, ik mis er 2). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik mis de schroef voor je pistolgrip (die krijg je vaak bij een nieuwe grip, maar toch) en een paar schroefjes voor de onderkant body (4 voor de body en 4 bij de hopup totaal, ik mis er 2). 
Zodra ik weer een cyma onder handen neemt zal ik sowieso even kijken wat de maten en soorten zijn. Lijkt me niet zo spannend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...