Spring naar bijdragen
mata

[UK] AK2M4.co.uk

Aanbevolen berichten

ak2m4_logo.png

Site: AK2M4.co.uk

Facebook: https://www.facebook.com/ak2m4/

Simpele Engelse shop met vooral parts van merken welke wat minder bekend zijn binnen Europa, waaronder ZCI, East&Crane (Specna Arms)  en diverse chinese OEMs. Reageert over het algemeen zeer snel via Facebook. De prijzen en zijn extreem goed voor Europese maatstaven en voor de techs kan hij net de onderdelen wel hebben die anderen niet hebben. Hij is wel relatief klein, dus af en toe zul je moeten wachten op een nieuwe shipment van een merk.

Voor de Specna Arms fans: Half februari verwacht hij een shipment van East & Crane, dit zijn dezelfde producten als Specna en het zou me niets verbazen dat Specna hier gewoon een sticker van henzelf op plakt en niet veel meer. De onderdelen die verwacht worden zijn onder andere gearboxen en receivers. Zelfs de nieuwe SAEC receiver waarbij de veer er aan de achter kant uit kan! Het eerste demo model waarvan hij gisteren een video geplaatst heeft op facebook komt richting mij :).

Aanrader!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nu eerst een aantal RA motoren besteld, maar zodra de ZCI levering binnen is wil ik ook iig nog een 22TPA halen. De Rof is me toch iets te hoog met 16TPA. Plus trigger response vind ik daar in net iets belangrijker, ook al is deze response al super. Kan altijd beter :).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nu eerst een aantal RA motoren besteld, maar zodra de ZCI levering binnen is wil ik ook iig nog een 22TPA halen. De Rof is me toch iets te hoog met 16TPA. Plus trigger response vind ik daar in net iets belangrijker, ook al is deze response al super. Kan altijd beter :).

Hue tijd voor 10:1 Siegetek gears :P.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hue tijd voor 10:1 Siegetek gears :P.

Nee joh, zonde van je geld als je toch niet hoger dan 350 fps mag in NL.

13:1 SHS zijn sterk zat voor de veertjes die wij hier gebruiken. 3 tandjes eraf stroken, m120 en gaan met die banaan :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee joh, zonde van je geld als je toch niet hoger dan 350 fps mag in NL.

13:1 SHS zijn sterk zat voor de veertjes die wij hier gebruiken. 3 tandjes eraf stroken, m120 en gaan met die banaan :P

Klopt ook wel, maar leuk voor een DMR build, daar kan een M130 in en dan zit je rond de 450 FPS :P, dan haal je het wel zonder te short stroken. Ach joh mijn DSG build is nu af dus die 13:1 heb ik niet meer nodig XD. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...