Spring naar bijdragen
AAC

Airsoft Tiger

Aanbevolen berichten

Iemand al ervaring met Airsoft Tiger ?

Site is vrij uitgebreid, hebben een live chat wat het toch net iets meer directer maakt vind ik. alleen de shipping kosten liggen vrij hoog  :(

jammer want zij hebben toch wel enkele replica's die -denk- wel een gokje waard zijn .

Volgens mij zijn Airsoft Tiger trouwens de exclusieve dealer van het mysterieuze Army Armament, (waarvan geen site, of contact te vinden is)

Aangezien zij als enige het volledige aanbod hebben, lijkt me dit erg plausibel. 

Persoonlijk vind ik dit een zeer interessant merk, mooie repro modellen met correcte markings, voor een uniek lage prijs, bovendien zijn ze TM compatible interessant voor upgrading, 

in de EU kunnen wij alleen enkele M1911 modellen vinden, maar Army hebben ook een lijn van M4-EBR  modellen (TM clones) G36, en AUG's

Ik vermoed dat Army niet gelicentieerd is om het Colt logo , en andere te mogen verkopen, vandaar ook hun lagere prijs, en vandaar dat op webshops de foto's van de markings "geblurred" zijn , of zelfs verwijderd

ARM-AEG-R48-RECOIL-BK-1.jpg

Ze hebben der oa ook deze BELL brand welke mij gewoon uit de zelfde fabriek als Army lijken te komen ?

Zitten enkele interessante modellen tussen -vind ik- zoals de M45A1 CQBP, en een engraved Beretta 92F/M9 allen voor een leuke prijs

http://airsoft.tiger111hk.com/Airsoft-Guns-BELL/SEIKO-Airsoft-Guns/c3_251/p28977/Bell-M45A1-Marines-CQBP-GBB-Pistol-(Dark-Earth)/product_info.html

BELL-GBB-739-DE-1.jpg

http://airsoft.tiger111hk.com/Airsoft-Guns-BELL/SEIKO-Airsoft-Guns/c3_251/p30027/Bell-Metal-Slide-M9-GBB-Pistol-with-Engraved-marking-(Black)/product_info.html

BELL-GBB-726-V2-BK-1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze hebben ook de ARMY L85's, sinds deze niet meer bij taiwangun te koop zijn denk ik dat mensen er wel interesse in zouden hebben, zeker omdat de prijs maar 150 dollar is, dus een gigantisch bedrag aan inklaring zal er niet op komen.

Als ik nu de L85 als voorbeeld neem,  daar zouden zo maar ff $81 aan verzendkosten opkomen, (goedkoopste mogelijkheid)

als die dan bij de douane passeert , kan daar zo maar 's de helft bijkomen !

Nog een ander voorbeeld voor een M1911 model (R31)

Nu kunnen ze misschien wel wat doen aan de gemarkeerde waarde, maar toch, vind ik het in het geval van de goedkopere brands toch wel wat te duur

zeker in vergelijking met Gunfire en Taiwangun 

m3Le4JR.pngUgRhy2v.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...