Spring naar bijdragen
Altum Silentium

(GR) Airsoft Center

Aanbevolen berichten

Het Griekse Airsoft Center: Een relatief kleine, wat gedateerd ogende webshop met een aanbod replica's die overwegend niet in voorraad zijn. Een aantal zeer gunstig geprijsde Tanaka's trokken me uiteindelijk toch over de streep. Daarnaast heb ik toevallig een Griekse collega die ook nog eens in Athene woont en die zo aardig voor me is geweest contact met ze op te nemen m.b.t. de hoge verzendkosten. Dit contact verliep prima en aldus wist ik dat ik te maken had met een actieve shop. 

De punten die ik als positief heb ervaren zijn de afhandeling van de verkoop en de snelheid van verzending. Je krijgt netjes de bekende bevestiging mailtjes m.b.t. de aankoop en de status van je bestelling. Verzending vindt plaats met DHL Express. Dit is duur maar mijn bestelling was wel binnen 1 dag in huis na verzending. Al met al binnen in 3 dagen.

Daarmee kom ik meteen bij het eerste nadeel: Zoals gezegd dus, de dure verzending. Dit betreft maar liefst 40,- euro voor 1 artikel en nog meer kosten bij meerdere artikelen. Het hangt er maar van af hoe graag je iets wilt of het wel ergens anders verkrijgbaar is, hoe duur etc. etc. Ik heb de afweging gemaakt en voor mij was het prima. Ik kan me echter goed voorstellen dat deze kosten het in veel gevallen niet waard zijn.

De overige twee nadelen bestaan uit het feit dat de artikelen erg slecht verpakt waren en het zeer slecht geschreven scanformulier. Niet meer dan een laag plastic waar dan ook een vrij groot gat in zat vormde de verpakking. Het formulier aan DHL was dermate slecht geschreven en vol met spelfouten dat het voor hen eigenlijk niet goed te lezen was. Een tweede met de hand geschreven etiket op het pakket zelf heeft mij zonder twijfel gered van de ondergang alsmede een erg sympathieke koerier die de moeite had genomen na het niet te lezen eerste formulier toch even verder te kijken. 

Een overweging dus om met deze shop in zee te gaan. Omdat ik toch een lijntje heb met de locatie waar ze zitten en ze nog steeds een aantal artikelen hebben die ik ambieer zal ik het er waarschijnlijk toch nog een keer op wagen. Uiteraard nadat ik ze heb aangesproken op bovenstaande zaken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om te beginnen blij dat we je nog 's zien hier Altum, begon net te denken dat je vetrokken was met de Noorderzon  :D

Ook goed om weten dat je een Greek connection hebt  ;)

Mooie duidelijke review overigens, idd torenhoge shippingkosten, ik deed bv een test met een pistol grip van €10, en der komen dan meer dan €22 verzendkosten bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kleine update die het vermelden waard is: Alvorens een nieuwe bestelling te doen heb ik een mail verstuurd naar de shop m.b.t. bovenstaande kwesties. Hier werd snel zij het wat kort van toon op gereageerd. Het probleem met het verzendetiket werd afgeschoven op DHL en de verpakking zou worden verbeterd bij mijn volgende order.

Mijn tweede order kwam inderdaad nu wel erg netjes verpakt aan in een kartonnen doos gevuld met stukken foam. Het etiket was daarnaast leesbaar en nu zonder spelfouten (ongeacht wie dit nu beter heeft gedaan). Ik heb vervolgens weer een mail gestuurd met een compliment en een dank woord waar ook nu weer snel en een stuk hartelijker op werd gereageerd (uiteraard). 

Al met al een shop waar ik (op dit moment) wel vaker wil bestellen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...