Laurens Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Bij een inschrijving aan de NABV hoort een Verklaring Omtrent Gedrag om in aanmerking te komen voor volwaardig lidmaatschap. Een VOG gaat via de gemeente waarvan je inwonende bent.De VOG is in het gemeentehuis zonder voorwaarden op te vragen à ~€30. Verder kan je ook een VOG via internet aanvragen à €24,55 onder de voorwaarde dat je werkgever of eisende partij de aanvraag voor je start.De VOG zal met de post naar je worden gestuurd. Dit zal waarschijnlijk weer doorgestuurd moeten worden naar de NABV.Het is uiteraard even afwachten hoe het daadwerkelijk gaat zijn maar dit moet je een goede indruk geven hoe het ongeveer zou kunnen verlopen.Inschrijvingen staan open om 20:00 vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
admin Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Inmiddels geregistreerd en het is gelukkig allemaal eenvoudiger dan verwacht. Na registratie vind je in je Dashboard een knop voor het aanvragen van je VOG. Na het aanvragen volgt de mededeling dat je mail zult ontvangen van Justis.nl met verdere instructies om via DigiD je VOG te bemachtigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Zojuist mail ontvangen van Dienst Justis en de aanvraag voor een digitale VOG ingediend. Ik word nu gescreend volgens screeningsprofiel "Lidmaatschap schietvereniging". Voor zover ik weet heb ik niets op mijn kerfstok en zal in dat geval binnen 4 weken mijn VOG ontvangen. Toch een beetje spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sibude Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Ook ik heb vandaag mijn VOG aangevraagd. Dies creening zal wel los lopen, aangezien ik tot vorig jaar sportschutter ben geweest met een GKG. Even geduld, dan kunnen we shoppen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipzilla Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Pasje is binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Mijne ook, woohoo! Wil iemand alsjeblieft mijn creditcard afpakken?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flash Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Mijne ook, woohoo! Wil iemand alsjeblieft mijn creditcard afpakken?! geef maar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
obi1kenobi Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Mijn pas is ook binnen! Over 7 dagen is mijn kwa m4 op Nederlands grondgebied en in mijn bezit!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens Geplaatst 23 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik ben dus de enige zonder pasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
obi1kenobi Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Tja, ik kan me die frustratie best voor stellen! Maar volgende week weer een club! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sibude Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik heb ook nog geen pasje Laurens,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens Geplaatst 26 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik heb ook nog geen pasje Laurens,... Hopen dat we in de batch van vrijdag zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
obi1kenobi Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik hoop het ook voor jullie, want de aanloop de AEG is in vollegang volgens mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik hoop het ook voor jullie, want de aanloop de AEG is in vollegang volgens mij.. Haha, jep. Heb nu ook 2 SCARs en 2 Five-seveN's onderweg. De douane zal wel denken: "Waar zijn we in godsnaam aan begonnen?!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
obi1kenobi Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 zo heb jij geld te veel? 2 scars? die kosten 400,-+ een stuk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Haha, ik doe zo nu en dan wat freelance webdesign en -development klusjes. Die inkomsten komen van pas voor dit soort dure hobby's (En de SCARs kosten ruim 600 euro per stuk, helaas.) Overigens is er één voor m'n broertje, Laurens. Die heeft nog wat spaargeld... of hád, eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
obi1kenobi Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Haha oke, tja altijd handig als je wat extras kan verdienen. Ik heb dat ook altijd graag willen doen grafisch ontwerpen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Nooit te laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Hoezee, pasje is binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
obi1kenobi Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 gefeliciteerd! maar begreep dat je AEG toch al onderweg was hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 De SCARs zijn zelfs aan de deur geweest, maar onze grote vriend Gryphon was niet thuis.. dat wordt weer een dagje wachten. Kan er trouwens toch niet zoveel mee zonder BB's, batterijen en opladers, dus dat tegenvallertje valt nog wel te slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 BB's en oplader zijn er morgen ook. Nu die Vapex LiPO's nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
obi1kenobi Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 haha BBs heb ik nog niet zo heel veel aan, en me vriendin zou ook heel onrustig worden als ik die in huis zou halen. ik hoop wel dat mijn battery en opladers er morgen ook is, de piston van mijn AEG staat namelijk niet in zijn voorste stand, foutje van de leverancier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipzilla Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 haha BBs heb ik nog niet zo heel veel aan, en me vriendin zou ook heel onrustig worden als ik die in huis zou halen. Verklaar je nader... mensen worden onrustig als je verkeerde dingen ermee doet, klinkt dus niet echt als een verantwoordelijke airsofter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryphon Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Sorry Kip, maar iets doet me vermoeden dat jij geen vriendin hebt. Ik ken niet één meisje dat staat te popelen als haar vriend een geweer in huis haalt, verantwoordelijk of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten