Spring naar bijdragen
Altum Silentium

[AT] Airsoft-Sports

Aanbevolen berichten

Over het Oostenrijkse Airsoft-Sports kun je vrij kort zijn: Een aardige kleine shop met een redelijk assortiment van airsofts en gear.

Hun site is mooi overzichtelijk en heeft een mooie feauture die je vertelt hoeveel er van een bepaald artikel op voorraad is als het een lage kwantiteit betreft. Je kunt tevens snel vinden wat de verzendkosten en verzendtijd is per land. Toch informatie die iedereen wil en deze site dus snel en makkelijk te vinden maakt.

Ze versturen via DPD. Inderdaad erg snel zoals ze ook al adverteren. Ik had mijn order binnen in 5 dagen maar daar zat een weekend tussen dus toch binnen in ca. 3 dagen. Ik had hen een berichtje gestuurd met mijn documenten waarop niets is teruggekomen. Jammer, maar uiteindelijk is de procedure wel snel en netjes afgehandeld. Er zaten geen papieren op de doos geplakt overigens maar dat hoeft in dat geval ook niet.

Zoals met de meeste shops zijn ze niet de goedkoopste in het algemeen maar wel de goedkoopste als het gaat om een aantal indviduele artikelen. In hun geval bijvoorbeeld de KWA mp9 en ICS Sigs. Van de laatste heb ik er een bestelt en tot mijn teleurstelling kwam ik er achter dat mijn 552 geen markings had. Dit in tegenstelling tot de afbeelding. Een hele aannemelijke reden waarom het dus ook een stuk goedkoper was want ook in airsoftland betaalt men extra voor een merk.

Als dit dus ook voor jou van belang is, is het raadzaam even een telefoontje te doen of het product dat je bestelt wel overeenkomt met wat je wil. Verder verkeerde het product in mint condition. Tevreden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch belangrijk shop topics up to date te houden toch? Nu toch een erg jammerlijke ervaring met deze mensen: Reeds in augustus een bestelling gedaan waarbij 1 artikel niet op voorraad was, dit stond volgens mij niet op de site. Gemaild, zou worden nageleverd. Weken niets, gemaild, blijkt niet meer leverbaar.

Ze vroegen mij om een oplossing. Ik heb gezegd, stuur maar een voucher ter waarde van het product. Wederom weken niks dus maar weer gemaild. Gezegd dat het wel goed zit en dat ze het verloren bedrag als fooi kunnen beschouwen voor bewezen diensten uit het verleden (was maar 20,-) Toch bericht terug: Er zou een voucher gestuurd zijn ergens in december, niks gekregen. Mailen ze terug, dat klopt door fout in systeem  <_<

Geen enkel excuus en met net iets teveel nonchalance is er de laatste paar keren gecommuniceerd. Al met al van augustus tot maart bezig geweest. Dat is ook mijn verantwoordelijkheid geweest door er niet constant bovenop te zitten maar dat zou in de eerste plaats niet nodig moeten zijn. Voor mij voldoende om definitief af te haken. Deze shop was eigenlijk alleen maar goed voor redelijke geprijsde TM's maar daar heb ik nu Tsjechië voor dus geen verlies. In het verleden geen problemen gehad maar ik blijf zeggen dat een goede shop zich juist onderscheid door het gedrag dat het vertoont als het even mis gaat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...