Spring naar bijdragen
AAC

Review forum "spelregels"

Aanbevolen berichten

Beste leden

Heb je wat oud,  of nieuw, en wat je graag uitgebreid wil tonen, en beschrijven aan de forumgangers.

Dan wil ik jullie héél graag aanmoedigen dat hier te doen, uiteindelijk is dat toch een van de doelstellingen van een forum he.

Je kennis en ervaringen zoveel mogelijk delen met de anderen.

probeer alle aspecten, van je te reviewen item te bespreken, dus  zowel min als pluspunten te "highlighten"

één plaatje zegt meer dan duizend woorden, is hierbij ook een gouden regel

Let wel deze sectie is wel bedoeld voor de mensen,  die er net "iets meer tijd" aan willen besteden, Dus geen "less is more" thread's aub

Als je dus EVEN  je nieuwste tactical onderbroek, of tandenborstel wil showen moet je dat wel in het "show your new stuff"  topic blijven doen

graag all jullie evt.  opmerkingen, meningen, suggesties, adviezen, etc ... hieronder te melden

bv ik transfereerde al wat reviews naar hier , maar ben er vast nog een hoop vergeten,  dus als je wat vind laat me weten he.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...