Spring naar bijdragen
Altum Silentium

Airsoftland (FR)

Aanbevolen berichten

Na enige tijd rondkijken op Airsoftland  toch maar eens besloten een testbestelling te doen. Deze site heeft aanvankelijk mijn aandacht getrokken doordat het vrij ongebruikelijke en/of vrij zeldzame artikelen verkoopt van merken zoals Marushin en Vipertech. 

Een heel erg groot assortiment hebben ze niet en heel erg goedkoop zijn ze ook niet. Met name hun TM's vind ik zelf onwaarschijnlijk prijzig. Zoals bij de meeste shops echter kan men hier en daar een kleine vondst aantreffen. Hun aanbiedingen zijn soms echt heel erg goed. Ik was al een tijdje op zoek naar een FN GL40 en ze bieden deze op dit moment aan voor 59,-. Dat is een vrij hoge korting en dus een goed artikel om de shop mee uit te proberen. Daarnaast accepteren ze PayPal, vrij veilig dus. Uiteraard wel iets hoge verzendkosten van 20,-. Ze hebben op dit moment een kleine actie met een code waarmee ik het deze keer kon terug brengen tot 15,-. 

Service is uitstekend. Mails per bestelfase. Ze mailden mij om mijn naam te controleren. Meteen terug bericht en daarop volgde weer een bericht van hun kant na twaalven in de avond. Toewijding dus en dat stel ik erg op prijs. Alle communicatie uiteraard in het Frans. Ik ben de Franse taal zeker niet machtig maar goed genoeg in schrift en woord voor dit soort zaken dus verliep allemaal prima. Klein puntje is dat op de site staat dat het de Ares betreft, ik heb de CyberGun ontvangen. Klein probleem wat ik zelf niet erg vind. Cybergun rebrand dus het is of de Ares of de VFC wat beide prima is. Daarnaast is het artikel nu volledig gemarkeerd wat ik zelf altijd erg belangrijk vind. 

Vrijdag besteld en vandaag in huis. De gebruikelijke 4 werkdagen dus. Ze verzenden met DPD. Wat prettig is aan DPD is dat ze tegenwoordig een mail sturen met de tijd van bezorging op de dag zelf. Al met al tevreden. Kom zeker terug. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inmiddels een paar bestellingen verder en nog immer consistente kwaliteit. Recentelijk een Silencerco Osprey en M45A1 gehaald. Met name de laaste was erg vlot. In huis binnen 3 dagen, dinsdag besteld en vandaag donderdag in huis. Ze blijven ook regelmatig erg goede koopjes aanbieden.

Daarnaast hebben ze dus ook collectables. Had ik reeds genoemd in de eerste post maar inmiddels kan ik ook concluderen dat ze blijven investeren in het aankopen van ongebruikelijk merken en modellen. Persoonlijk vind ik dat een aanzienlijk pluspunt. Komen wel tegen een relatief hoge prijs. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals in dit topic beschreven de 1911 terug gestuurd. Ik denk dat het vaak een drempel is te bellen zeker als je de taal niet machtig bent maar het kan wel efficiënter zijn. Eerst dus toch maar gebeld wat er aan de hand was in zeer gebrekkig Frans met uiteindelijk Engels waarin ik nog steeds Frans terug kreeg. Ruilen was geen probleem.

Ik draaide wel op voor de verzendkosten van het vervangend model. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die dit niet hadden geaccepteerd maar omdat een dergelijke discussie kan escaleren en uiteindelijk er toe kan leiden dat je niks anders hebt dan een kapotte replica (zeker met een buitenlandse shop) heb ik dit verlies genomen. Eerlijkheid halve moet ik ook bekennen dat dit gewoon makkelijker was en ik weinig energie had om te investeren in een nieuwe discussie.

Behalve dat geen problemen. Nieuw exemplaar vandaag binnen gekregen. Duurde wel wat lang dus had al weer een mailtje er achteraan gestuurd waarop deze keer snel in redelijk Engels een antwoord volgde. Al met al tevreden hoewel ik moet zeggen dat ik een volgende keer wél in discussie zal gaan als het aankomt op de kosten verzending.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek!

Je kan meteen iets posten en later registreren. Als je al een account hebt, log dan in om onder je accountnaam te posten.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

• Maak een nieuwe...