Jump to content
Solstice

3D Geprinte Accessoires

Recommended Posts

Ik heb ons Lima logo aan de rechterzijde boven mijn magazijn zitten en een klein logo met callsign L04 op mijn ris aan beide zijden. Dit laten printen via 3dhub.com en ik was hier €12, voor kwijt. Die ribbeltjes zijn prima op te schuren en het geheel even een beetje verven en het ziet er strak uit. 

DgtntHq.jpg?1

http://imgur.com/mIrMhYM

Ik ben ook weer wat dingen aan het printen:

Grips voor mijn 1911:

8cal3OB.png

Angled rail:

0Zmadw3.png

Steun voor een Sony action cam:

JEN64Vh.png

Stukje keymod rails met nuts:

Vzc4iQj.png

LNtPfZu.png

Twijfel nog over deze stand voor mijn 1911, best een duur ding om te printen ongeveer €60 euro:

w5MWSAb.png

En het resultaat. De nuts voor de keymod rail zijn niet bijster sterk.

Mijn andere rails hebben er 3 dus ga er bij die 1 geprinte versie tussen zetten.

Kan ik die stalen voor de geprinte rails gebruiken.

De stand voor de 1911 heb ik toch maar gedaan, maar die moet as we speak nog een uur of 6 printen.

WcyjwGN.jpg

Haha ja tacticool inderdaad :P

Vond het wel geinig dat ik dan op mijn primary en secondary zo'n skull heb staan.

De grips zijn massief geprint en voelen prettiger aan dan de standaard set. Iets dikker en een uitsparing voor je duim.

fn2L0Jt.jpg

tKxPpR8.jpg

Originele kapje laat ik achterwege nu.

HFdbV76.jpg

Y7J5FSc.jpg

VKmCPcx.jpg

7zNzAqz.jpg

Army Grips

btX0PhL.jpg

Materiaal blijft plastic, maar dat van die van Army is écht plastic plastic zoals je kunt zien.

Verder heb ik het tussenstuk van de originele grips ook weggehaald. Vind dit ook wel leuk staan.

Nee dat valt niet mee. Het blijven natuurlijk ronde lijntjes materiaal die je neerlegt steeds. 

Er is wel wat getest met ammoniak dampen, daardoor wordt alles wel glad.

Nadeel daarvan is dat er erg veel 'trek' in het materiaal komt en het zeer snel gaat barsten.

lijkt me vrij zinloos, in die zin dat de "printresolutie" echt wel grof blijkt,

zou je dat er allemaal  willen uitschuren , kun je denk evengoed een blok plastic kopen en die gaan vijlen en schuren.

weet ook niet hoe hard of zacht deze plastic is ?

Nu vind ik de structuur in deze toepassing der wel mee door kunnen.

Dat is wel gaaf geworden hoor! Hoe heb je die skull op je grip zo strak geverfd? Die van mij is lang niet zo netjes. 

Verder iemand wel eens geëxperimenteerd met ander materiaal? Bij Abs of pla hou je altijd die structuur namelijk. Nu is dat bij sommige prints totaal niet storend maar bij andere juist we weer. 

Ik zit te kijken om eens iets in full color sandstone te printen. Dan kun je ook nog eens een volledig gekleurde print maken. Maar ik moet nog even uitzoeken of dat matteriaal een beetje geschikt is. Iemand hier ervaring mee?

Dat is wel gaaf geworden hoor! Hoe heb je die skull op je grip zo strak geverfd? Die van mij is lang niet zo netjes. 

Dat doe ik met een Edding 750 en Edding 780 Paint marker. Klik

Is eigenlijk gewoon een Tipp-ex stift. Vrij dik en droogt snel. Dan kun je binnen een paar minuten een paar lagen aanbrengen en zelfs gaatjes helemaal opvullen.

Verder iemand wel eens geëxperimenteerd met ander materiaal? Bij Abs of pla hou je altijd die structuur namelijk. Nu is dat bij sommige prints totaal niet storend maar bij andere juist we weer. 

Ik zit te kijken om eens iets in full color sandstone te printen. Dan kun je ook nog eens een volledig gekleurde print maken. Maar ik moet nog even uitzoeken of dat matteriaal een beetje geschikt is. Iemand hier ervaring mee?

Ik (nog) niet  :)

Dat doe ik met een Edding 750 en Edding 780 Paint marker. Klik

Is eigenlijk gewoon een Tipp-ex stift. Vrij dik en droogt snel. Dan kun je binnen een paar minuten een paar lagen aanbrengen en zelfs gaatjes helemaal opvullen.

Zo zie je maar dat je soms niet te moeilijk moet denken. Ik ga het eens proberen!