Jump to content
Gryphon

Gloednieuwe administrator: AAC

Recommended Posts

AAC, Airsoft Elite stamgast van het eerste uur, kwam zo vaak met goede content en ideeën dat we het tijd vonden hem eens te promoveren tot administrator. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is, maar wie het niet snapt moet onze post counts maar even checken ;)

In tegenstelling tot mijzelf is AAC al jaren bekend met andere tactical/airsoft fora en weet inmiddels wat ervoor nodig is om te voorkomen dat een snel groeiend forum als Airsoft Elite in een jungle verandert. AAC zal zich dus met name buigen over de content. Zo wordt er bijvoorbeeld wel eens een nieuw topic geopend met een bericht dat prima in een bestaand topic had gepast. Dat soort zaken gaat onze nieuwe overwatch AAC in de gaten houden.

Kun je dus ineens je topic of post niet meer terugvinden, dan is de kans groot dat AAC heeft zitten tuinieren :) Spammers worden ook getrakteerd op de vlakke, eeltige hand van onze Vlaamse gunsmith.

All hail our new admin!

giphy.gif

Het is me een ware eer Gryphon !

Promotie tot administrator bij Airsoft Elite ! 

Ik moet er nog steeds aan wennen  :D

Zodus bij deze , ik had het er met Gryph al 's eerder over dat AE meer,  en meer bezocht,  en bepost wordt.

En we zo een beetje wildgroei, maar ook veel nieuwe content, en leden hebben gekregen de laatste maanden.

ik wil 's gaan bekijken hoe ik 't geheel wat overzichtelijker en opgeruimder kan krijgen.

ik ga dit uiteraard niet vanuit een ivoren toren doen, en jullie adviezen, suggesties, ideeën zijn welkom, zoniet verzocht  ;)

At your service AAC 

3702089-4220587819-36695.gif

Ik heb gezien dat AAC de enige Admin nog actief is hier.

Wat ik me afvraag ; Oprichter Gryphon is nu (even) niet actief. gaat dit wel goed in de toekomst? of zit er geen jaarlijks abonnement aan dit forum ?