Jump to content
Hydrographics

Hydrographics paintjob

Recommended Posts

Hallo Allen. 

Laat ik mij even voorstellen.

Ik ben Vincent Bul en ben eigenaar van www.hydrographics.nl 

Een mooie techniek om objecten te schilderen via waterdruk.

Binnenkort kom ik met een nieuw patroon in Nederland en daarvoor zocht ik voorbeelden en per toeval stuitte ik op airsoft elite 

Na mijn beroeps militair periode ben ik als 3 voudig Veteraan (UNMEE,Operation Enduring Freedom 2 x ) als deel zelfstandig begonnen als monteur bij KPN en met mijn eigen webshop in Hydrographics en vond de klik tussen mijn product en airsoft gelijk al goed.

(ik had hier eerder aan moeten denken)

Ik was eigenlijk opzoek naar Kryptek camouflage voorbeelden om op mijn website te plaatsen en zag op dit forum dat dit door diverse personen perfect werd uitgevoerd ook zag ik dat ik de optie hydrographics moest introduceren

Ik wilde dit jullie niet onthouden dat er ook andere manieren zijn om je wapen te verbeteren (verfraaien)

vandaar mijn bericht 

Met toestemming van de Administrator heb ik dit bericht geplaatst, waarvoor mijn dank.

neem eens een kijkje op hydrographics.nl (en dan vooral de camouflage sectie) 

http://www.hydrographics.nl/c-2545135/camouflage/

misschien dat dit leuke ideeën voor jullie oplevert

onderstaand wat voorbeelden van wat er zoal leverbaar is.

ontwerpen worden regelmatig toegevoegd ..  

post-725-0-62496500-1438638279_thumb.jpg

post-725-0-08286000-1438638411_thumb.jpg

post-725-0-12977700-1438638513_thumb.jpg

Ziet er erg gaaf uit! Maar bij zelf doen denk ik meteen aan het herhaaldelijk over doen zonder het gewenste resultaat haha

Maar ik ga dit zeker proberen op de sniper, mooie designs. Vooral de gouden controller staat me erg aan, helaas is dit untacticool.

@vincent, ik begrijp dat dit net zo iets is al plastidip of heb ik het dan mis?

En de volgorde is:

Plastic primer en schuren

Dippen (in water met activator etc)

Aflakken .

plastidip heeft niet de patronen wat dit wel heeft 

En de moeilijkheid zit hem meestal in het niet correct opvolgen van de instructies vs het gebrek aan tijd.

Wel is het raadzaam het eerst te oefenen op een ander object wat minder schadelijk is voor je eigen project  :) 

Ik heb de kryptek patronen net binnen .. en zal kijken of ik een speelgoed pistooltje kan bewerken en wat foto's kan plaatsen (nadeel is wel dat ik een speelgoed pistool niet uit elkaar kan halen ... ja 1 keer) 

Hydrodipping is zeker gaaf en niet super lastig uit te voeren als je de stappen correct zet.

Heb er zelf lang over nagedacht zoiets toe te passen, maar uiteindelijk niet voor gekozen omdat de kwaliteit te goed is. (ja dat lees je goed)

Ik heb graag dat de eventuele paintjob wat foutjes bevat, zodat het er wat meer natuurgetrouw uitziet (ofzoiets). Hydrodipping vind ik daarom te strak.