Jump to content

Recommended Posts

Die barrel is het beste met .30 qua ratio. 430mm barrel is beter geschikt voor .40 en hoger. Zo'n zware bb wordt traag en dat lijkt me niets. Ik ga .30, .33 en 36 gebruiken, kijken wat uiteindelijk het beste bevalt.

Heb ik al voor gekeken maar zijn moeilijk te verkrijgen, kan ze alleen buiten de EU vinden. Heb een nagezocht en de Cyma 701 schijnt een kwalitatief goede kloon te zijn. Ervaring mee?

@aac: het project zal hoe dan ook slagen AAC alleen niet met de Well :)

Heb ook even voor je gezocht, maar je hebt gelijk, de BAR10 is praktisch niet te krijgen.. Toch jammer van de well, maar als je hem in de kliko gooit mag je hem ook opsturen hoor :P.

Op ASF hebben ze toch hun bedenkingen over de cyma, http://www.airsoftsniperforum.com/showthread.php?t=11967. Misschien toch even verder kijken naar een bar10.

Gelukkig kost ie maar 60 euro maar toch zuurgeld. Gelukkig is hij niet helemaal naar de knoppen, wil daarom de setup die ik heb wel proberen te laten werken. Ik verwacht deze week nog de bolt handle terug te krijgen en dat hij dan past.

Ik denk dat hij dan gewoon moet schieten, maar durf dit nog niet te hard te roepen. De cilinder is verder identiek aan de originele.

Ik dacht te lezen dat de cylinder juist smaller was.

The only problem with the MB-03 is the slightly smaller cylinder, but like I said, airsoftpro makes those, along with a piston that fits it.