Jump to content
Gryphon

CADPAT - ultieme NL woodland camo in de zomer?

Recommended Posts

http://www.bbbaas.nl/cad-color is ook dichtbij huis te bestellen...

Fftjes een opmerking over repro's en camo.

Herproducties van bekende patronen zijn geen onbekend ding, iedereen heeft een budget natuurlijk!

Maaaar.. sommige materialen van mindere merken hebben niet dezelfde kwaliteiten als de originele.

Glans, IR bestendigheid en variaties/vervaging van kleur en patroon zijn de bekendste problemen.

Bijvoorbeeld; poosje geleden heb ik echte Vegatato in mn handen gehad, wereld van verschil met mijn versie van Invader Gear.

Contrast en glans was verschrikkelijk, mijn pakkie geeft bijna licht in de felle zon (zoals je ook vaak ziet met Multifake).. dat heb je dan weer niet met de real deal!

Just sayin' ;)

Beetje appels met peren vergelijken denk ik.

In de airsoft industrie is 'you get what you pay for' sowieso heel erg van toepassing.

Dat wil niet zeggen dat het goedkopere 'replica(als in namaak)' niet bruikbaar is. Maar als je het vergelijkt met 'the real deal' dan zie je een wereld van verschil.

Leg maar eens een ACM EoTech 552 naast een echte EoTech 552....

Hallo allen.

Excuses voor mijn onbeleefdheid omdat ik bijna een jaar oude topic omhoog ga trappen, maar ik wilde even reageren.

Zelf was ik al een tijdje op zoek naar CADPAT, mede dankzij dezelfde foto die Gryphon op Reddit had gezien.

Uiteindelijk na wat zoeken kwam ik via google dit draadje tegen, en heb uiteindelijk ook maar een setje CADPAT gekocht.

EBYAJD1.png

Ik heb er nog niet mee kunnen spelen om te kijken of het een beetje in Nederlandse velden werkt. En helaas kwam ik verder naast de geweldige review hier, niet echt veel fotos tegen van CADPAT in Nederland. Toevallig wel eentje van Balls & Arrows van afgelopen zondag:

KOHvBtm.jpg

Paar weken geleden met het team naar B&A geweest, 1 van ons had kersverse CADPAT aan en we moesten samen objectives verkennen.

Goeie spreading, ongeveer 20/15 meter.. alleen elke keer als ik omkeek kon ik em niet meer vinden :')

Waar voor je geld!

Paar weken geleden met het team naar B&A geweest, 1 van ons had kersverse CADPAT aan en we moesten samen objectives verkennen.

Heet ie toevallig Martin? Aangezien ik een paar weken terug mijn te kleine CADPAT had verkocht aan iemand die in de buurt woont van B&A

Even een trapje geven aan deze vrij oude topic alweer.

Ik heb eindelijk eens mijn AliExpress CADPAT uitgeprobeert (inclusief Invader Gear Mod Carrier).

[]azzQM8d.jpg[

Je kan wel goed zien dat de kleuren niet echt op cadpat lijken. M'n helmet cover (ook van Invader Gear volgens mij) komt veel meer dichterbij echt CADPAT dan de rest van mijn kleding. Toen reageerde iemand op Reddit dat ie 2 varianten had:

B4Pvlj8.jpg

Links: Invader Gear CADPAT (incorrecte uniform cut, maar meer correctere kleuren)

Rechts: AliExpress Clonee (correct uniform cut, maar slechte kleuren)