Jump to content
HugLife

Element/Pirate Arms T1 replica vraag

Recommended Posts

Eventjes een vraagje.

Nou heb ik vandaag een T1 replica van TAG-shop binnengekregen.

Nu heb ik alleen wat problemen met het monteren van de killflash die ik erbij heb gekocht.

Ik zie namelijk geen schroefdraad om de killflash in te draaien.

Nou zie ik wel 2 kleine gaatjes zitten waar het op lijkt dat je een tool erin kan steken en het ringetje los kan draaien.

Maar nou wilde ik eigenlijk eerst weten of dat wel mogelijk is, voordat ik iets ga forceren met gereedschap.  :P

Kon het namelijk ook nergens op the interwebs vinden.

Volgens de shop zou het een Element/Pirate arms replica moeten zijn.

Heeft i.i.g. wel dezelfde afwerking op de lens (zilver reflecterend).

bidkhXe.jpg

Ziet er nog best netjes uit, van de week maar even een rolletje zwarte tape scoren dan.

Kreeg trouwens ook nog een mailtje van TAG dat ze binnenkort ook kunstof glazen protectors krijgen voor de T1.

Wat ik uit de foto heb begrepen is dat deze nieuwe protectors i.p.v. schroefdraad gebruiken, gaan deze in zijn geheel over het voorkantje heen.

Ziet er nog best netjes uit, van de week maar even een rolletje zwarte tape scoren dan.

Kreeg trouwens ook nog een mailtje van TAG dat ze binnenkort ook kunstof glazen protectors krijgen voor de T1.

Wat ik uit de foto heb begrepen is dat deze nieuwe protectors i.p.v. schroefdraad gebruiken, gaan deze in zijn geheel over het voorkantje heen.

Al iets gehoord van TAG shop of ze al leverbaar zijn? 

Ga je deze bestellen? Graag hoor ik wat je er van vind haha :P

Ik denk dat ik hem binnenkort wel wil gaan bestellen ja, vooral voor indoor.

Moet alleen even kijken wat mijn budget mij komende maand toelaat, aangezien ik volgende maand een glock wil gaan aanschaffen.

Vind namelijk €17,50 nogal wat veel voor een plastic schijfje met een paar rubbertjes om hem vast te zetten.

Maarja het is wel beter dan je sight van €50-60 kapot geschoten te krijgen.

Die kan je er helaas niet uit draaien, heb ik namelijk al contact over gehad met de leverancier  :(

mm.. volgens mij wel hoor ! hoe kregen ze dat ding anders ineen ?

op mijn ELEMENT T1 hier zie je op de foto's duidelijk de schroefdraad.

En op de jouwe die best dezelfste lijkt zie je daar -volgens mij- duidelijk een ring ingedraaid zitten.

ook de originele AIM-O/ Element killflash heeft schroefdraad. 

mm.. volgens mij wel hoor ! hoe kregen ze dat ding anders ineen ?

op mijn ELEMENT T1 hier zie je op de foto's duidelijk de schroefdraad.

En op de jouwe die best dezelfste lijkt zie je daar -volgens mij- duidelijk een ring ingedraaid zitten.

ook de originele AIM-O/ Element killflash heeft schroefdraad. 

http://www.tacticalairsoftgear.nl/t1-qd-red-dot-black-of-dark-earth.htmldit is hem, nadat ik contact had gehad met hun hebben ze ook de beschrijving aangepast en daar staat nu ook dat de T1 killflash niet past.

EDIT: ik heb toen ik hem net nieuw binnen kreeg ook al geprobeerd het "ringetje" eraf te draaien maar kreeg hier totaal geen beweging in.

Sja zie het staan ja,  maar toch lijkt het me sterk zoals ik al zij , hoe hebben ze dat ding ineen gekregen ?!

als het de mijne was zou ik voorzichtig toch 's proberen , voel je direct of dat die ring echt vastzit.