Jump to content
Ree

honey badger custom silencer

Recommended Posts

Heren,

Na het meesterwerk te hebben aanschouwd op aardvark zijn AK vroeg ik AAC of hij ook custom silencers maakt. Zie hier het resultaat op de honey badger!

9UMKo5v.jpg

tpEZD8L.jpg

S64MMWe.jpg

Gecreëerd uit een bonk staal, komt dit mooie monster.

Na wat Pm verkeer over de dimensies en uiteindelijk het draad(wat geen standaard maat blijkt te zijn) besloten om AAC de cap van de hb op te sturen om de maten exact op te nemen. Daarna bewerkt en gespoten in de juiste kleur ontving ik dit product thuis.

Er komt 10 centimeter aan lengte bij waardoor ik eventueel een langere barrel kan plaatsen, mocht ik de HB ooit als dmr willen gaan gebruiken. Ook vroeg ik AAC of hij een demping kon creëeren zodat de HB aan de voorkant iets stiller wordt. Dit is gelukt, de HB klinkt nu wat doffer aan de voorkant maar nu viel het mij op hoeveel geluid de hb aan de achterkant maakt.

Al met al ben ik helemaal tevreden met dit stukje customization van de HB!

AAC je bent de master metal creator van AE! Hartelijk dan voor deze badass custom silencer.

AAC is nu klaar voor massa productie :):P

Ziet er echt heel cool uit! Die afwerking is inderdaad alsof het erbij hoort!!!

Mooie keuze ook met die puntige voorkant, maakt de HB nog meer Bad-Ass!

Zou je geinteresseerde kunnen vertellen wat zo'n custom silencer of amplifier precies kost AAC?

Naast mij denk ik dat er veel meer geinteresseerde zullen zijn.

Mooie foto's Ree  :)

De suppressor extension lijkt idd gewoon der bij te horen, hebben we goed gedaan Ree.

Het detail vooraan , met de tanden zie je op de Surefire Socom Monster

De SureFire Socom is de nieuwste Suppressor van de US SOF, en de vervanger van de KAC NT4 QDSS.

De "tactische tanden" vooraan dienen om ramen in te "tikken",  en eventueel weerspanige tegenstanders  ff te laten voelen dat 't menens is

Toch wil ook wel vermelden dat zo'n project alleen tot stand kan komen, wanneer het werkt langs beide kanten van de lijn.

ook dit project is verwezenlijkt met alleen pm'en,  geeft er toch een extra dimensie aan vind ik :P

Ree verschafte me efficiente informatie, en deed heel corecte metingen,  merkte ik achteraf op, toen hij me noodgewongen

de boel moest opsturen om de schroefdraad ordentelijk te kunnen opmeten 

Bij deze heb ik nu deze afmetingen voor eventuele andere projecten  ;)  

Hier nog wat extra info:

Een schematische weergave van de hele constructie  

Ay4ZBQc.jpg

De progress-shots

Het voordraaiwerk

Dhja0mx.jpg

EhrsMdJ.jpg

Het gefreesde "monster"

h4N8CUj.jpg

Ksvs3lb.jpg

De foam "baffles"

Muczmhz.jpg

l8akB0d.jpg

CY4ORrH.jpg  

Zeer fraai wederom.

(zou zelf ook graag een draaibankje of cnc-freezer hebben. Het designen van zoiets is gelukkig al kinderspel. Om die reden dus ook benieuwd wat zoiets nou zou kosten als het design/tekening wordt aangeleverd?)

Je blijft me verbazen AAC. Echt blij dat we je hier hebben! Prachtwerk!

Hoewel ik zwijmel van die agressieve look zou ik mijn HB qua lengte redelijk in tact willen laten. Is zoiets ook te maken zonder dat-ie 10 cm langer wordt?

Je blijft me verbazen AAC. Echt blij dat we je hier hebben! Prachtwerk!

Hoewel ik zwijmel van die agressieve look zou mijn HB qua lengte redelijk in tact willen laten. Is zoiets ook te maken zonder dat-ie 10 cm langer wordt?

Absoluut .

Je zou ook alleen een andere frontcap kunnnen maken, met een "monster"