Jump to content

Recommended Posts

Ik ga over een anderhalve week mijn eerste AA bestellen met daarbij ook wat gear etc.

Nu is het enige probleem, dat ik niet helemaal weet wat nou hier in nederland bij de meeste velden het minste op zal vallen.

Ik zelf vond Vegetato en Socom camo wel een mooie (neig meer naar de Socom).

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met Socom camo of Vegetato?, kan er namelijk weinig over vinden (qua gear loadouts dan).

Of kunnen jullie misschien een camo aanraden? (buiten de standaard woodland camo)

Ik ga het waarschijnlijk combineren met een 6094 Style Plate Carrier in OD Green of Tan (waarschijnlijk OD Green).

Alvast bedankt!

Zelf loop ik rond in Atacs FG end at bevalt me nu de velden een stuk groener zijn erg goed. Kijk anders even bij de actie foto's, daar staan er wel een paar van mij.

Vegetato is prima spul maar misschien wat te dor voor onze zomers.

Komt van de Italianen als je naar load-outs zoekt.

Elke pixelcam in het groen is opzich wel prima, het meest effectieve waar ik tegen heb gespeeld en zelf ook draag is voor mij Flecktarn-D.

Je moet kiezen wat je zelf het mooist vind!

Daarnaast heb ik zelf ook ervaring met Vegetato. En wel de kleding van Tru-Spec die ze ook voor de Italianen zelf levert. Het is een zeer fraaie camo (vind ik iig) die heel goed werkt in de periode die nu aanbreekt. Zo mid lente-> zomer en dan vooral als het zonnig is. Zeker de kleding van Tru-Spec met Vegetato patroon lijkt zich aan te passen als de zon erop schijnt. 

Waar je in zon situatie een andere camo juist beter gaat zien, blend de vegetato dan perfect in.

Net wat camouflage patronen bekeken met de info erachter bij airsoft heaven.

Ziet er naar uit dat ik gewoon voor de Socom camo ga, aangezien deze ook wordt aangeraden voor het nederlandse klimaat.

Dus dat is helemaal mooi want die vond ik persoonlijk ook een van de betere  :D

Een handige trucje om de beste camo te vinden is naar de Facebook page te gaan van het veld waar je het meest verwacht te gaan spelen en daar op de foto's te kijken welke camo het beste werkt. Uiteraard is dit ieder seizoen weer anders.

Op deze foto's bij Balls & Arrows (momenteel érg groen) zie je bv. dat vegetato iets te geel is voor de begroeiing aldaar, en multicam te flets.

885507_800810973367394_99380681185971520

11393600_800811150034043_403761927581213

Wij Spartans geven graag het verkeerde voorbeeld ;)

Ok ok bedankt voor de voorbeelden.

Het ding is alleen, dat ik over een week mijn allereerste producten ga bestellen.

Dus ik wil als eerste camo een goede allround camo en daarom leek Socom camo mij wel geschikt.

Maar later zal ik waarschijnlijk ook naar iets meer groens kijken en een wat bruiner setje. (CAD, Marpat, Vegetato, Flecktarn en misschien iets van een multicam)

Maar voor nu heb ik vrijwel mijn gedachten gezet op Socom als eerste camo.

Sexy replica's btw :D kan niet wachten tot ik over anderhalve week mijn HB heb!

Wat aan het testen en experimenteren bij B&A afgelopen zondag.  Best effectief op de langere afstanden maar er is genoeg ruimte voor verbeteringen zoals ik al zelf aangaf in andere posts. 

11390174_980442775339630_164812306544477

11391542_980442778672963_726075630102835

11267739_980442802006294_800287318322971

Sexy replica's btw :D kan niet wachten tot ik over anderhalve week mijn HB heb!

Even voor de goede ordere, Baard en Face hebben hier geen HB ....

Wat aan het testen en experimenteren bij B&A afgelopen zondag.  Best effectief op de langere afstanden maar er is genoeg ruimte voor verbeteringen zoals ik al zelf aangaf in andere posts. 

Gezellig al die blaadjes ertussen.

Wat wel erg uitmaak, dat valt me hier pas op, een niet-zwarte replica.

En ja Aardvark ik heb jouw pics ook gezien in de hedera, maar valt me nu pas echt op.

Jawel het gaat gebeuren, mijn eerste outdoor skirm in Gasselte met Airsofters... 

Nu ben ik opzoek naar een bijpassende lichte camo, aangezien ik las dat er onderscheid gemaakt wordt tussen lichte en donkere.

Ter Info (fractie GSA)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1iyTx7IX6A5SJSJ2yGmh4xfNngoIktEKeYJSrnKwKcQM/pubhtml?gid=0&single=true

Nu lijken dessert varianten met te licht en ik overweeg  de originele US ACU / ABU maar vraag me af of dit een geschikte optie is.
Iemand ervaring hiermee of een advies voor een alternatief?

Tegenwoordig zie je bijna ,wat we gezien hebben in multicam ,is geen verkeerde keuze integendeel..Maar camo is gebaseerd om op te gaan

In de omgeving._.Dat gezegd te hebben is de keus aan jezelf ,wat vindt jij mooi heeft het effect.Wij als teamleden lopen in diversen camo stijlen.

Multicam,woodland,marpat,olivedrab..Maar om er een te kiezen._ga voor de marpat .Maar uieindelijk ligt de keuze bij jezelf.

Bedankt voor je reactie!

Uiteindelijk een mooie originele MTP camo gevonden op Ebay in de UK ;)   
Aanvullend een ops vest van Condor, met een aantal relevante pouches. Eens kijken hoe dat bevalt...
​ 

In de zomer, op groene velden (denk B&A) werken CADPAT, Greenzone, ATACS, Multicam tropic, Marpat prima. Mits je in de bosjes wil blijven hangen, want beweging is veel makkelijker waar te nemen dan kleurverschil. Nu het herfst wordt komen er meer bruintinten bij. AOR2 nog nooit in levende lijve gezien, maar op foto's lijkt het te werken.