Jump to content
Garmon

Garmon's Sniper Project/Avontuur

Recommended Posts

Wat ziet die bar er toch verschrikkelijk simpel uit. En dan te bedenken wat erin zit. Alsof je goud bewaard in een broodtrommel.

Ben erg benieuwd naar de prestaties straks! Issie nog wel te spannen met die spring?

Wat ziet die bar er toch verschrikkelijk simpel uit. En dan te bedenken wat erin zit. Alsof je goud bewaard in een broodtrommel.

Ben erg benieuwd naar de prestaties straks! Issie nog wel te spannen met die spring?

Na een paar keer sportschool wel ja. 

Ouch! Zo zuur als nieuwe spulletjes meteen kapot gaan. Ik ben er helaas niet onbekend mee :(

Die TOG klinkt goed, maar betekent dat dat je voor iedere skirm een uur "bloemetjes moet plukken" om je hele vest vol te krijgen? Lijkt me iets wat je vrij snel zat wordt, niet?

Ouch! Zo zuur als nieuwe spulletjes meteen kapot gaan. Ik ben er helaas niet onbekend mee :(

Die TOG klinkt goed, maar betekent dat dat je voor iedere skirm een uur "bloemetjes moet plukken" om je hele vest vol te krijgen? Lijkt me iets wat je vrij snel zat wordt, niet?

Dat word ik waarschijnlijk ook wel, haha. Ik ga er denk uiteindelijk ook gewoon een ghillie van maken.

Je hebt ook dat Webtex shirt. Die van Voodoo Tactical kon ik niet in de EU vinden persoonlijk. ASMC verkoopt dacht ik trouwens gekleurde jute als je lui bent (zoals ik).

Als je deze bedoelt, ik plaats het er maar even bij. In de beschrijving staat er iig wel bij dat je het kunt gebruiken voor een ghillie. 

Korte onofficiële update! 

De upgrades zijn gelukt, er is fps gemeten en wat test vuur gedaan op 17 meter. Alles werkt en ben momenteel met het filmpje bezig waar je dit allemaal in kan zien. Gaat dit weekend uitkomen.

Ik ga aankomende zondag ook op bezoek bij Milsimsport om dan te testen op grotere afstanden.