Jump to content
Crusader

Airsoft Elite Skirm 14 juni 2015

Recommended Posts

echt vol ?

ik denk dat ze wel wat meer met eigen gear aankunnen.

ik zal ff mailtje sturen of er nog een paar van het forum bij kunnen

Nog reactie gehad? Heb er nog 1 op reserve staan :/

We proberen bij elkaar te komen, lijk mij tof idd om elkaar de hand te schudden en samen een potje te doen.

Spel moet wel in balans en leuk voor iedereen blijven, dus misschien wel uit elkaar uiteindelijk.

Even aankijken zou ik zeggen.

We proberen bij elkaar te komen, lijk mij tof idd om elkaar de hand te schudden en samen een potje te doen.

Spel moet wel in balans en leuk voor iedereen blijven, dus misschien wel uit elkaar uiteindelijk.

Even aankijken zou ik zeggen.

Ik denk dat de organisatie een aantal mooie varianten kan bedenken waarbij wij allemaal in 1 team zitten? Je had B&A toch al gemailed met de mededeling dat half AE er aan kwam :)?

Voor mij geldt hetzelfde als Garom:

Ik rij met de auto, Kojak neem ik mee.

Rij vanaf Oud-Beijerland naar Lelystadt, dus A15 & A27.

Wie er mee wil, svp even een PM.

Zijn geen brandstof kosten te verdelen, lease auto  :D ; Naja, kost je een milkshake op de terugweg  :P

Kan ook ergens langs de snelweg afspreken op een parkeerplaats, P&R bespaart je kosten.

Ai, net even de AA door de chrono gehaald en tot mijn verbazing schiet die nou te hard. Ca. 365-370 ipv 355-360, geen idee wat dat nou veroorzaakt... Hogere temperatuur?

Ik zal voor de zekerheid maar even een ringetje van mijn spring knippen.

En btw, is het een beetje te doen qua parkeren, aankleden, chrono, etc als je om half 9 bij B&A staat?

Ai, net even de AA door de chrono gehaald en tot mijn verbazing schiet die nou te hard. Ca. 365-370 ipv 355-360, geen idee wat dat nou veroorzaakt... Hogere temperatuur?

Ik zal voor de zekerheid maar even een ringetje van mijn spring knippen.

En btw, is het een beetje te doen qua parkeren, aankleden, chrono, etc als je om half 9 bij B&A staat?

Heb je hem na je upgrades nog door de chrono gehaald?