Jump to content
Crusader

Airsoft Elite Skirm 14 juni 2015

Recommended Posts

Ingeschreven!

@Crusader: Is het een idee om van te voren aan te geven dat er een team van AE komt? Kunnen de mannen van B&A rekening mee houden met de opzet van de missies.

@Crusader: Is het een idee om van te voren aan te geven dat er een team van AE komt? Kunnen de mannen van B&A rekening mee houden met de opzet van de missies.

Ze weten dat we komen, al gemaild met Martijn.

Gaven ook aan dat er waarschijnlijk meer dan anders nieuwelingen zullen zijn.

Aangemeld met een slag om de arm.

Iemand moet me namelijk op kunnen pikken in Amersfoort, want als ik de auto meeneem zit vrouwlief de hele dag thuis opgesloten met de baby. En ik moet nog even zorgen dat ik een goed werkende replica heb, want allebei m'n primaries mankeren iets :/

Als dat maar goed komt.

Aangemeld met een slag om de arm.

Iemand moet me namelijk op kunnen pikken in Amersfoort, want als ik de auto meeneem zit vrouwlief de hele dag thuis opgesloten met de baby. En ik moet nog even zorgen dat ik een goed werkende replica heb, want allebei m'n primaries mankeren iets :/

Als dat maar goed komt.

Wat is er met de HB dan?

@killaz Heb er een Lonex A2 motor in gezet (i.v.m. sterkere veer en 11.1v LiPO) maar die grijpt niet helemaal lekker in de bevel gear. Moet dus opnieuw geshimmed worden, wat ik zelf niet helemaal aandurf...

Kun je tijdelijk niet even de originele motor pakken en wellicht een 7.2 lipo just to be safe?

Maar misschien zijn er wel mensen met een backup replica? Ik heb een g36 bij me, maar die is niet helemaal 100%. Probeer deze nog te maken voor de 14e.

Ja precies, ik heb 2 7,4 lipo's liggen die je die dag wel kan lenen? Motortje en veertje swappen en je bent ready 2 go. Ik ga eens kijken wat die SHS hi torque doet op 11.1 als hij binnen is voor de 14e.

Ik kom uit regio 010 gereden samen met Kojak, dus A15 en dan A27.

Als er nog iemand op de route opgepikt moet worden... ik hoor het wel via de PM.

Lease-diesel....

En nee ik ga geen uur omrijden is al een TERING eind rijden