Jump to content
Flash

SAI G17 Tm based gbb

Recommended Posts

sorry maar dat vind ik echt niks! :P

Het duurt helaas al een eeuwigheid.. maar ze zijn eindelijk verzonden. wellicht dat ik volgende week al de bouwfotos kan laten zien dan :)

ondertussen heb ik een 2ehands g18c(was echt een oud barrel) gehaald en alvast klaargemaakt voor de slide upgrade.
Heb een gaurder frame gehaald met markings want het oude frame was kapot. Heb deze meteen een stiplingjob gegeven(een van mn betere tot nu toe :P )

Pdi palsonite 6.01 barrel voor de 18c ligt ook al klaar en de nineball bucking zit er ook al in....racegun all the way baby.

C1A9D3C4-23A0-48F9-8426-AD601BC24337_zps

8251313F-4AF1-4FF7-9789-C2FC0FC47A93_zps

De slides liggen al sinds de 20e bij de douane.

factuur, Btw nr en nabv pas etc zitten op t pakket maar alsnog duurt t zo lang. heb 4x gebeld, had ook geen zin.

Ik krijg morgen mn 2e 18c binnen. Ik ga een zwarte en een fde slide set bouwen voor mezelf. just for fun. Gezien de Scar weggaat Mag ik best van mezelf 2 side arms hebben.

Heb maar toch maar 1 primary verder.

Flash, ik ben van plan om rond de kerst ook een volledige getunede glock 17 te hebben. Ik ga  binnenkort een TM Glock 17 halen. Ik heb alleen wat vragen..

Heb je een aantal sites waar ik de parts, die jij hebt gelisted, ook zou kunnen bestellen. Ik kan namelijk niet echt een goede website vinden die veel parts heeft of juist een vette slede. Thanks

Waarom koop je trouwens naast je g17 ook nog eens 2x een g18c?

eindelijk!!!

Vanmiddag kwam de postbode :P

na een hele avond zwoegen zit alles in elkaar...nouja bijna alles want ze zijn gewoon de rmr's vergeten mee te sturen...

jammer maarja dan Kan er meteen een nieuwe bestelling de deur uit, wil nog wat onderdelen zoals een upgrade slide release.

8940AD0B-B917-4153-A405-E5E8868F1CC0_zps

5BE51BED-376F-4AB1-8017-E3BC77A6682E_zps

holster wordt morgen voor me gemaakt, verder miss toch maar een x300u bestellen :P