Jump to content
Flash

SAI G17 Tm based gbb

Recommended Posts

Nadat ik mn ptw had gekocht stond er eigenlijk nog maar 1 ding heel hoog op mn lijstje ... De Salient arms international glock 17.

Gezien de airsoft surgeon versie me in eerste instantie te duur leek wilde ik wachten op de guns modify slides en die slide dan op een tokyo marui g17 zetten. De fabriek was alleen een tijdje lang out of order vanwege brand helaas.

Gelukkig zijn ze nu weer leverbaar en kan ik beginnen met dit awesome project! ik heb zelfs mn geliefde 5-7's ervoor de deur uit gedaan ervoor!

Als het goed is krijg ik binnenkort een gloednieuwe tokyo marui g17 binnen en ook de guns modify slide sets.

Ik kan nog niet kiezen welke kleur ik wil maar het wordt een van deze twee:

SAI%20Pic%203%20Salient%20Arms%20Interna

maxresdefault.jpg

123113423046566452c2b.jpg

De kits zijn best wel uitgebreid dus het blijft niet alleen bij het vervangen van de slide.

Integendeel:  De trekker, sights en vele andere onderdelen vervangt men voor upgrade-onderdelen.

Kitlijst:

SAI Costa RMR Slide with cerakote in “Magpul FDE” .

Bar-Sto style Steel Outter barrel with titanium coat .

SAI trigger pull range adjustable trigger with 3 safery.

Special design CNC blow back housing set with Glock logo rear plate .

T style tritium night sight

RMR 07 style Red dot

Zero hammer

Extended slide stop.

Extended slide lock.

Hidden semi / auto selector set for install on a TM G18 C.

Reinforced TM 18C loading nozzle.

Bore up TM 18C piston head.

Reinforced and modified trigger bar with titanium coating.

Alumium nozzle spring guide.

Rear housing shim.

150% recoil sping.

bovenop dit alles wil ik er nog een pdi 6.01 palsonite barrel in doen voor onwijs goede accuracy...mn tm5-7 schoot beter dan standaard m4 aeg's met deze barrel. Verder denk ik dat het wel genoeg is qua upgrades...het is al best wel heel erg een racegun al zo denk ik ;)

als puntje (of puntjes) op de i ga ik de grip nog ''stippelen'', dat wil zeggen dat ik een patroon aanbreng op de grip met een heet puntje voor extra grip (en tacticoolheid). Op de 2 eerste fotos kan je dit ook zien.

Als holster heb ik al een RS blackhawk serpa binnen...deze is me heel erg goed bevallen toen ik hem voor de 5-7 had dus ik heb exact dezelfde gekocht. Een ''echt'' holster zoals dit zit echt muurvast op je riem en de replica erin ook, neppe serpas willen nog wel eens rammelen. Drawspeed is supersnel en reholster ook. je hoort t al, flash loves serpas :)

ik zal wat meer fotos posten als de boel binnen is !

Ga je het proces helemaal vertalen hier dmv foto's en tekst??

ik ga wel progress fotos maken ja.. denk dat ik dit weekend al begin met stippelen ;)

@huurpaard: ook al is ie niet zo drop in als ze zeggen....ill fix it :D

even klein intermezzo:

ik heb de WE g17 van een maatje van me ook een overhaul gegeven, een nieuwe lower en stippeljob.

Ziet er vet gaaf uit en beloofd veel goeds voor de tokyo marui versie straks!

F548C7B9-78E2-43AF-9703-3BC2D2EB685E_zps

10CC8D73-45E5-4397-AED1-02690F752EF5_zps

AB1D743C-58C0-42CF-B4D0-4702C29F7AE8_zps

hier een 2e poging :

B7DCC5D0-8B65-4C59-96F4-15D83247A98F_zps

helaas laten de slides nog op zich wachten....wordt gek van t wachten maar eind van deze maand zullen die hopelijk mijn kant op gaan. Mocht er iemand anders hier interesse hebben dan kan je eventueel nog mee doen met de inkoopactie! pm me dan even.