Jump to content
Gryphon

Airsoft Elite patch!

Recommended Posts

@Turner (en iedereen) dit is hoe het hierna gaat:

1. Woensdag 8 april (morgen) sluit het inschrijfformulier.
  2. Ik ga op zoek naar een leverancier.
  3. Zodra ik een definitieve prijs heb mail ik iedereen de prijs en mijn bankgegevens.
  4. Iedereen mailt mij even zijn/haar bezorgadres en maakt geld over.
  5. Zodra ik genoeg betalingen binnen heb bestel ik de patches (uiteraard laat ik de levertijd dan even weten in dit topic).
  6. Patches worden verstuurd naar iedereen die betaald heeft.

Cool?

Boom! Ik heb jullie net allemaal een mailtje gestuurd met de prijs en betaalinstructies. Geef even een seintje als je die mail niet hebt gehad maar wel hebt besteld!

Het komt hierop neer: Flash (met zijn airsoftlipo.nl) kon voor ons een leuke prijs en levertijd regelen. De patches gaan € 5,95 per stuk kosten met een levertijd van 2-3 weken. Patch-werk.com was helaas véél duurder (€ 11,30 per patch inkoop) en een andere leverancier was € 0,75 goedkoper, maar had een levertijd tot wel 8 weken. Volgens mij moeten we dus voor Flash z'n leverancier gaan.

Op iedere patch maak ik € 1,07 winst (inkoop is € 4,88 per patch, incl. verzendkosten naar mij). Van deze winst bestel ik 10 extra patches die we later nog kunnen verkopen aan leden die net even een weekje weg waren en dit hele topic hebben gemist :) Van die opbrengst gaan Huurpaard en ik bier drinken. Redelijk, toch?