Jump to content

Photo

Airsoft Elite patch!

patch

• Please log in to reply
303 replies to this topic

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

Ha allen!

Nu er eindelijk iets is om uit te kiezen leek het me handig om iets meer structuur aan te brengen en een formuliertje te plaatsen waar iedereen zijn wensen en gegevens kan doorgeven.

Hier eerst nogmaals de twee opties. Het linker ontwerp is van Huurpaard, de rechter is mijn "zombified" versie van zijn ontwerp. Sowieso graag een groot applaus voor Huurpaard, want hij heeft in z'n vrije tijd een stuk of 15 patches voor ons ontworpen. Dit schedel vond ik het tofst en inspireerde me om even los te gaan. Huurpaard heeft al aangegeven dat optie B niet echt zijn smaak is, dus het liefst zou ik optie A doordrukken, maar ik wil het ook een beetje democratisch houden; klant is koning, niet waar? :-)

RgO8umz.jpg

Prijs

De prijs heb ik nog niet helder maar zal ergens tussen de € 6 en de € 10 per patch liggen, afhankelijk van de leverancier en de afmetingen. Ik heb niet zoveel patches thuis, dus doe mij een lol en post even de afmetingen van een patch die ook goed zou werken voor de AE patch :)

INVULLEN MAARRR! (inschrijvingen gesloten, PM me als je nog heel graag een patch wilt)

• AAC, Crusader and Turner like this

Sent from my Tokyo Marui SCAR-H.

Robske79

Robske79

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 875 posts
  • Bingelrade
Zo ingevuld.
  • Turner likes this

robske79.jpg

edwin 'technician'

edwin 'technician'

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 184 posts
  • Spijkenisse

Zo ook ingevuld! 

• Turner likes this

Furo

Furo

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 502 posts
  • Terborg

Huurpaard, on 06 Apr 2015 - 10:13 AM, said:
Thanks voor de complimenten guys!

'First Thirty Operators' heeft inderdaad misschien wat meer uitleg nodig.
Het idee, wat ik in die ontwerp fase aan Gryph voorstelde was om de patches uniek te maken door er een nummer aan te hangen.
Nu is het nogal duur om iedereen een uniek nummer te geven dus was het idee om per besteld aantal patches, dat aantal te vermelden. Dus stel, we laten 30 patches maken om hier te verdelen, dan staat daar First Thirty Operators op. Op de volgende reeks gemaakte patches staat dan (als we er bij genoeg animo weer 30 laten maken) First sixty... etc. een soort 1e en 2e drukgang. Stel nou dat er straks 200 van die patches rondzwerven, dan mag je trots zijn als je bij de eerste 30 hoort! ;)

Maar uiteraard snap ik dat dit misschien te ver gezocht is en kan er natuurlijk ook gewoon iets van airsoftelite.nl staan of Airsoft Elite Member ofzo.

Ben benieuwd wat de rest ervan vindt!

Dank voor de uitleg met betrekking tot de "First Thirty Operators"! Ik vind dat idee trouwens best wel cool, geeft het toch wat extra's. En bij deze, als het door gaat, geef ik me op voor een van de eerste dertig!  ;)

Maar of de benaming "first thirty" en vervolgens "first sixty" moet zijn, lijkt me dat je dan werkt met "first thirty" en "second thirty"... En wellicht is het een idee om te kiezen voor "First Edition Operators" en dan "Second Edition Operators" ?

Verder zie ik het hierboven niet meer in de patches terug, is het bij deze niet meer mogelijk?

En natuurlijk heb ik het formuliertje ingevuld. Op de vraag hoeveel patches ik wil bedacht ik me dat dat afhankelijk is van de soort patch... krijgt deze velcro/klitteband op de achterzijde of wordt het een opstrijk patch?

" Success is measured in blood; yours or your enemy's... " " We do BAD things to BAD people... "

- SI VIS PACEM PARA BELLUM -

AAC

AAC

Chairsofter

• Administrators
  • 3,056 posts
  • Antwerp

@Huurpaard & @ Gryph check PM ;)  

Nil Volentibus Arduum

mille verba pictura

https://www.facebook...85113148696522/
aac.jpg

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

@Furo Ik vind het First Thirty wel gaaf maar is in de praktijk erg ingewikkeld. Sommigen willen namelijk 2 of meer patches bestellen en dat maakt het lastig om te bepalen hoeveel patches er dan nodig zijn voor die "first thirty". Ik probeerde er een regel voor te bedenken maar kreeg er hoofdpijn van dus dan maar gewoon airsoftelite.nl erop. Weet men meteen waar de airsofter digitaal te vinden is :) De patches worden trouwens netjes uitgevoerd met klitteband!

• DanielVE, Furo and Huurpaard like this

Robske79

Robske79

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 875 posts
  • Bingelrade
Worden het stoffen patches die gestikt zijn of worden het rubber/pvc patches?

robske79.jpg

Huurpaard

Huurpaard

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 351 posts
  • Alkmaar

Hier wat van mijn patches op schaal.

Ik ben zelf erg tevreden met het formaat van de MARSOC Raiders patch (links boven) Niet te groot en niet te klein.

patchformaten.jpg

• Gryphon, Laurens, AAC and 1 other like this

TODAY WILL BE DIFFERENT
Pinterest  
MARSOC Raiders kit Inspiration

Blog MilGyver Airsoft DIY blog

Instagram SO3428

Furo

Furo

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 502 posts
  • Terborg

Helder Gryph, ik kan me er prima in vinden!

" Success is measured in blood; yours or your enemy's... " " We do BAD things to BAD people... "

mata

mata

Tuning Addict

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,979 posts
Ik vind ze beide echt geweldig, maar de strakke stijl spreekt mij het meeste aan.
  • AAC likes this
mata.jpg

Jack_Frost

Jack_Frost

Member

• Members
  • PipPip
  • 34 posts
  • Amsterdam

Done. Goed bezig jungs!

jack_frost.jpg

ИС-3

ИС-3

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • Winterswijk
Done, zien er goed uit!

-- (╯°□°)╯︵ ┻━┻ --

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

Kent iemand trouwens een goede PVC patches boer in Nederland? De leverancier van de Spartans patches doet alleen borduurwerk...

Furo

Furo

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 502 posts
  • Terborg

Op de site van Flash (http://www.airsoftlipo.com) heb ik daar weleens iets over gelezen... maar verder geen ervaring mee.

• Gryphon likes this

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

@Huurpaard Top, laten we voor 9 cm gaan oké? Daarmee zou-ie ook mooi op de meeste mouwen moeten passen. De Spartans patch was met 10,5 cm eigenlijk nét iets te hoog.

• Huurpaard likes this

Robske79

Robske79

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 875 posts
  • Bingelrade
Www.patch-werk.com zit in duitsland.
  • Huurpaard likes this

robske79.jpg

Altum Silentium

Altum Silentium

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 812 posts
  • Fryslân boppe!

Ingevuld!

willemvz

willemvz

Member

• Members
  • PipPip
  • 15 posts
  • Amersfoort

Ingevuld :)

Preatorian

Preatorian

Member

• Members
  • PipPip
  • 25 posts
  • Heemskerk
Done

preatorian.jpg

Timmyoshi

Timmyoshi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 69 posts
  • Hilversum
Done! Maakt eigenlijk niet veel uit welke het gaat worden al sluit ik me aan bij de keuze van Huurpaard. Ik denk: Zombies is niet echt tijdloos en de rij tanden aan de onderzijde en extra toevoegingen doen een beetje afbreuk aan de sterke simpelheid. Toch A! :)
timmyoshi.jpg

Also tagged with one or more of these keywords: patch

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users