Jump to content
Ree

[NL] QTAC

Recommended Posts

Ben igg benieuwd komt er ook een  "Poolse prijzen" - actie ?  ;)

Zodra jij zorgt voor Poolse huurprijzen, Poolse import belastingen, Poolse personeels prijzen :D gaan we elke week Poolse prijzen geven ;)

we hebben voor NL en Be al "de goedkoopste airsoftwinkel" statement wat we hanteren en in 99.9% geval ook kunnen aanhouden (blijvende prijs verlagingen)

Ook kopen we inmiddels zodanig groot en rechtstreeks in dat prijzen tegenover een jaar geleden al 15/20% gezakt zijn :)

Is idd onze grote handicap hier in West Europa,  Lijkt me niet makkelijk hier handel drijven , terwijl de rest van de van de wereld slecht enkele muisklikken ver is. :unsure:

Fysieke shop maakt dan weer wel mogelijk dat je producten kan bekijken, en gewoon Nederlands praten (en geen Engelse chat of telefoon met haar op ;))

Zeker sommige producten zoals kleding, is wel wat risky om online te kopen altijd, als het dan niet past zit je met retour ed... 

Zijn altijd mensen die dat verkiezen natuurlijk, en niet het risico willen nemen van bestellen in het buitenland.

Ik hou de promo's zeker in de gaten, Maurice  ;)

Is idd onze grote handicap hier in West Europa,  Lijkt me niet makkelijk hier handel drijven , terwijl de rest van de van de wereld slecht enkele muisklikken ver is. :unsure:

Fysieke shop maakt dan weer wel mogelijk dat je producten kan bekijken, en gewoon Nederlands praten (en geen Engelse chat of telefoon met haar op ;))

Zeker sommige producten zoals kleding, is wel wat risky om online te kopen altijd, als het dan niet past zit je met retour ed... 

Zijn altijd mensen die dat verkiezen natuurlijk, en niet het risico willen nemen van bestellen in het buitenland.

Ik hou de promo's zeker in de gaten, Maurice  ;)

Dat is zeker een gok geweest toen we QTAC starte, we wisten totaal niet hoe en wat. Immers waren er geen bewezen factoren in NL welke we konden vergelijken :) maar we zullen vast iets goed doen :D anders blijven we niet zo groeien zoals we doen :)

Kortingcode voor Airsoft Elite forum leden:

ELITE2017

Geldig tot 31-12-2017, geeft je direct minimaal 5% korting in je winkelmandje echter zit er een russian roulette in!

De ene keer krijg je 5% korting, maar mogelijk ook 11 of 15 of 18% of?? geen idee ;) maar altijd minimaal 5%

Do you feel lucky? Do you?

Net maar even een kleine bestelling gedaan. Wilde het perse vandaag nog hebben dus ja dan maar wat meer verzendkosten. Toch wel fijn dat ze deze optie hebben.

Deze service is inderdaad een beetje meer aan verzendkosten, maar kan wel het verschil zijn bij een last minute skirm :)

wij verdienen overigens niets aan de verzendkosten, we leggen zelfs nog geld bij (in alle gevallen)

Haha tja soms mag het iets meer kosten. Vindt het wel fijn. Pakketje kwam netjes rond 22.00 uur aan en heb meteen alles ingebouwd.

Moet alleen nog ff kijken of ik hem met mijn nieuwe nozzle aan de praat krijg, maar dat doe ik straks of morgen wel.

Ik moet vandaag toch echt even zeggen dat ik diep teleurgesteld ben in QTAC. Gezien ik er achter kom dat ik voor de nieuw prijs van een echte IMAX B6AC lader (55-65 euro), een neppe Chinese reproductie variant heb gekregen(20-30 dollar), waardoor ik in principe +/-3 maal de nieuw prijs voor een neppe IMAX B6AC lader heb betaald, dan had ik er net zo goed eentje op aliexpress, ebay of andere online winkel eentje kunnen bestellen en dan iig geweten dat ik een neppe oplader kreeg. Sorry maar door dit soort praktijken verlies ik wel het vertrouwen in een winkel.

Niet om e.e.a. goed te praten, maar waar aan zie je dat het een imitatie is? Misschien handig om even een foto te plaatsen zodat wij hier ook iets van kunnen leren. Heb zelf namelijk ook een imax lader. Kan ik meteen kijken of het wel een echte is.

Misschien is het ook wel netjes om dit eerst met hun privé te bespreken om te kijken voor een oplossing. Als jullie er niet uitkomen kun je altijd nog een bericht hierover posten. Hierdoor geef je de shop de mogelijkheid om jou toch nog tegemoet te komen en tevreden te houden.

Niet om e.e.a. goed te praten, maar waar aan zie je dat het een imitatie is? Misschien handig om even een foto te plaatsen zodat wij hier ook iets van kunnen leren. Heb zelf namelijk ook een imax lader. Kan ik meteen kijken of het wel een echte is.

Misschien is het ook wel netjes om dit eerst met hun privé te bespreken om te kijken voor een oplossing. Als jullie er niet uitkomen kun je altijd nog een bericht hierover posten. Hierdoor geef je de shop de mogelijkheid om jou toch nog tegemoet te komen en tevreden te houden.

http://imaxrc.com/info/index.aspx, dat is voor IMAX laders de website, hier kan je dan dmv de code die op de sticker staat het checken, als er een sticker op de onderkant van je lader staat dan. Wat bij mij dus niet is en in principe meteen betekent dat het een repro is, zelfde geld voor de SkyRC versies: http://www.skyrc.com/antifake/indexen.php.

Waarom is dit dan niet netjes en in welk opzicht? Ik bedoel het is niet dat ik de lader recentelijk heb gekocht. Ik ben er toevallig door een ander topic op gekomen en ben er maar eens naar gaan kijken om toch te zien of deze echt is, wat ik in eerste instantie wel dacht gezien de prijs en het feit dat er IMAX bij de fabrikant staat, en dan kom ik er achter dat het niet zo is. Terwijl als ik op de website lees fabrikant: IMAX dat ik dan toch verwacht dat het een genuine IMAX B6AC is. Onafhankelijk of ze mij nog tegemoet zullen komen of niet, waar ik niet vanuit ga gezien het geen recentelijke aanschaf is (~11 maanden geleden), is mijn vertrouwen al geschaad. 

Het werkt ook allemaal prima en na behoren daar gaat het me niet om, maar ik bedoel je mist wel dingen zoals reverse polarity protection en dat kan wel handig zijn gezien lipo's niet echt tegen een optater kunnen zoals een omgedraaide polariteit.

PS: Als mods het niet netjes vinden dan mag het verwijderd worden.

Jammer dat je dan niet even contact met ons opneemt als je twijfelt over de kwaliteit waar we voor willen staan.. Wij kopen de IMAX gewoon via de NL importeur (vanos imports), de sticker issue is ons ook bekend maar wordt door de importeur ook aangegeven dat dat een keuze is van model wat ze daar inkopen en dus in de prijs scheelt. Vanuit QTAC doen we er dan nog een kabelset bij zodat je alle batterijen kan laden. (een zo compleet mogelijk set dus)

Je staat vrij als je het niet vertrouwt om het product te retourneren uiteraard, en dan krijg je gewoon een andere lader of je geld terug indien gewenst.
Niettemin, sticker of niet, er zit toch 2 jaar garantie op en we krijgen ze zelden terug. (soms eens ene met kapot display maar dat is 1/2 op 150/200 laders)

Jammer dat je dan niet even contact met ons opneemt als je twijfelt over de kwaliteit waar we voor willen staan.. Wij kopen de IMAX gewoon via de NL importeur (vanos imports), de sticker issue is ons ook bekend maar wordt door de importeur ook aangegeven dat dat een keuze is van model wat ze daar inkopen en dus in de prijs scheelt. Vanuit QTAC doen we er dan nog een kabelset bij zodat je alle batterijen kan laden. (een zo compleet mogelijk set dus)

Je staat vrij als je het niet vertrouwt om product te retourneren uiteraard, en dan krijg je gewoon een andere lader of je geld terug indien gewenst.

Niettemin, sticker of niet, er zit toch 2 jaar garantie op en we krijgen ze zelden terug. (soms eens ene met kapot display maar dat is 1/2 op 150/200 laders)

Ik waardeer het dat er snel op is gereageerd en dat jullie mij nog steeds de bovenstaande opties aanbieden. Ondertussen maak ik er al bijna 1 jaar gebruik van zonder dat ik er problemen mee heb of dat batterijen er door kapot zijn gegaan, dus laat ik het nu gewoon zoals het is. Ik vond het alleen heel erg vervelend dat het dus geen echte IMAX of SkyRC lader is, omdat ik daar toentertijd specifiek naar op zoek was vanwege het feit dat er werd gezegd dat de andere van minder kwaliteit zijn, echter blijkbaar is dat verschil minder erg/groot dan dat mensen het maakten gezien de mijne het nog prima doet. 

Wel fijn om te weten dat ik nog iets meer als een jaar garantie heb. Het enigste wat ik persoonlijk miste is de XT60 kabel, maar die zit bij geen enkele versie jammer genoeg.

PS: Posts op airsoft.nl aangepast vanwege niet geheel nette reacties.

Ik waardeer het dat er snel op is gereageerd en dat jullie mij nog steeds de bovenstaande opties aanbieden. Ondertussen maak ik er al bijna 1 jaar gebruik van zonder dat ik er problemen mee heb of dat batterijen er door kapot zijn gegaan, dus laat ik het nu gewoon zoals het is. Ik vond het alleen heel erg vervelend dat het dus geen echte IMAX of SkyRC lader is, omdat ik daar toentertijd specifiek naar op zoek was vanwege het feit dat er werd gezegd dat de andere van minder kwaliteit zijn, echter blijkbaar is dat verschil minder erg/groot dan dat mensen het maakten gezien de mijne het nog prima doet. 

Wel fijn om te weten dat ik nog iets meer als een jaar garantie heb. Het enigste wat ik persoonlijk miste is de XT60 kabel, maar die zit bij geen enkele versie jammer genoeg.

PS: Posts op airsoft.nl aangepast vanwege niet geheel nette reacties.

Joh ik vind het niet erg dat je je mening deelt, ik anticipeer gewoon graag mee :D

We zijn echt de moeilijkste niet, en zoals ik al aangaf ook voor ons is dit semi nieuw. We weten van de importeur dat er 2 versies zijn en dat deel ik dan ook.

Hoe je ook wendt of keert, we staan voor kwaliteit dus het aanbod staat. Voel je je er niet blij mee dan mag je 'm van mij zo retourneren ongeacht de 11 maanden oude leeftijd. Volgens mij heb je bij qtac al best wat bestellingen gedaan ook en ik denk dat je daarmee ook wel weet dat we achter onze producten staan (en service).

Ook wij leren nog dagelijks bij in deze (te snel) veranderende airsoft wereld. Wij zijn niet te flauw om dat gewoon toe te geven. Met service telt maar 1 ding: de oplossing.

Joh ik vind het niet erg dat je je mening deelt, ik anticipeer gewoon graag mee :D

We zijn echt de moeilijkste niet, en zoals ik al aangaf ook voor ons is dit semi nieuw. We weten van de importeur dat er 2 versies zijn en dat deel ik dan ook.

Hoe je ook wendt of keert, we staan voor kwaliteit dus het aanbod staat. Voel je je er niet blij mee dan mag je 'm van mij zo retourneren ongeacht de 11 maanden oude leeftijd. Volgens mij heb je bij qtac al best wat bestellingen gedaan ook en ik denk dat je daarmee ook wel weet dat we achter onze producten staan (en service).

Ook wij leren nog dagelijks bij in deze (te snel) veranderende airsoft wereld. Wij zijn niet te flauw om dat gewoon toe te geven. Met service telt maar 1 ding: de oplossing.

Ja, maar robske en jij had wel enigszins gelijk het is beter om het eerst persoonlijk op te lossen voordat ik het meteen op het forum neer plemp, dus daarom de aanpassingen. Ik heb al redelijk wat bestellingen gedaan klopt en gezien de levering van alles en service zal ik dat ook zeker blijven doen plus het feit dat jullie ook een van de weinige winkels zijn waar ik het vertrouwen heb dat ze mensen over replica's maar ook aftermarket upgrades het juiste advies geven, zelf heb ik het niet nodig, maar het is goed om te horen dat jullie medewerkers mij of andere het juiste advies geven en geen onzin verkopen.

Oeh dan heb ik nog een vraag, jullie R-hop service zou dit mogelijk ook kunnen als er een barrel wordt gestuurd naar jullie en die wordt verzien van een R-hop of een andere optie is dat er een barrel bij jullie wordt besteld, zoals een prometheus, en die dan wordt verzien van een R-hop? Ik snap dat de kosten voor R-hopped Prometheus barrels redelijk hoog kunnen liggen omdat je dan apart patches moet gaan snijden, maar denk dat er best wel een markt (zij het klein) voor is. Voor mezelf is het interessant om mijn barrels te kunnen laten R-hoppen gezien ik ze zelf lap.

Het was ook niet zo negatief bedoeld als dat het misschien over kwam. Dikke plus voor je reactie hier boven. En voor qtac super hoe jullie omgaan met dit soort zaken. Mogen andere shops een groot voorbeeld aan nemen.

Keep up the good work guys.