Jump to content
Sign in to follow this  
ItsGhost

CM 701B Sniper Rifle Probleempje!

Recommended Posts

Hey goede avond allemaal even een vraagje een kennis van mij heeft een tijdje geleden de CM701B ( http://www.taiwangun.com/en/cm-701b-cm?campaign-id=14)Link voor de voorbeeld. Overgekocht van iemand goedkoop omdat als je de Pull naar achter trekt hij met de zelfde kracht weer naar voren schiet zodat je eigenlijk de Trekker niet hoeft over te halen omdat hij dus vanzelf schiet. De piston blijft niet in de achterste stand staan denk ik? Heeft iemand hier ervaring mee en weet waar je nieuwe onderdelen voor deze sniper rifle kan bestellen. alle hulp en tips zijn welkom :D 

Greetz,

Ghost

Is dat niet een VSR10 kloon? Dan kun je er namelijk niet alleen genoeg voor vinden het is ook een excuus om een aantal serieuze upgrades te doen. Klinkt inderdaad als een mankement in de piston of cylinder. Een nieuwe cylinder of aanverwante parts zijn relatief makkelijk te krijgen en eenvoudige te installeren. Ik ben er zelf wel mee in de weer geweest en ik heb het technisch vernuft van een banaan. 

Is dat niet een VSR10 kloon? Dan kun je er namelijk niet alleen genoeg voor vinden het is ook een excuus om een aantal serieuze upgrades te doen. Klinkt inderdaad als een mankement in de piston of cylinder. Een nieuwe cylinder of aanverwante parts zijn relatief makkelijk te krijgen en eenvoudige te installeren. Ik ben er zelf wel mee in de weer geweest en ik heb het technisch vernuft van een banaan. 

Bedankt voor de reacties :D ik ben druk aan het googlen en kom ook steeds op die VSR10 uit dus dan zou het toch inhouden dat die onderdelen er ook in passen ? hmm dan zou me eerste stap de piston en cylinder vervangen. en omdat hij toch uit elkaar ligt misschien iets meer vervangen en upgraden :D

en aardvark is indd niet erg veilig :P  schiet er ook niet mee pas als ik zeker weet dat hij het weer mooi doet  :D

en zal zeker is op ehobby kijken! bedankt voor de tip. zal updates posten ;d

Waar je last van hebt wordt ook wel Slamfiring/bumpfiring genoemd en het probleem ligt bij de sears van je trigger unit.

Soms helpt het om de trigger unit in zijn geheel even beter aan te draaien, maar in andere gevallen zal je de sears moeten vervangen. 

Waar je last van hebt wordt ook wel Slamfiring/bumpfiring genoemd en het probleem ligt bij de sears van je trigger unit.

Soms helpt het om de trigger unit in zijn geheel even beter aan te draaien, maar in andere gevallen zal je de sears moeten vervangen. 

Thanks voor de les! gaan we daar even naar kijken of dat het probleem is  :D