Jump to content
tvb

Show je actiefoto

Recommended Posts

Mooie loadout aardvark. Op reddit haten mensen altijd op moderne AK's, wat ik niet snap want ben er zelf wel een fan van. Al dat hout verveelt ook snel. Heb zelf een Forcecore/E&L AKS74-MN en ben daar ook heel blij mee en daar moet ook nog steeds een loadout omheen worden gebouwd XD.

Mooie loadout aardvark. Op reddit haten mensen altijd op moderne AK's, wat ik niet snap want ben er zelf wel een fan van. Al dat hout verveelt ook snel. Heb zelf een Forcecore/E&L AKS74-MN en ben daar ook heel blij mee en daar moet ook nog steeds een loadout omheen worden gebouwd XD.

Thanks Rebel! 

Nog steeds? Kom al een beste tijd niet meer op Reddit vanwege de "circle-jerks" maar jemig de pemig hahaha

AK stronk, of er nou rails of zitten of niet.. :) heb de mijne simpelweg iets ergonomischer gemaakt.

De fotograaf maakt over het algemeen toffe plaatjes en aangezien er geen fooienpot stond kun je de onbewerkte fotos krijgen voor een kleine vergoeding.

qSBoLs.png

Russische SOF zien er tegenwoordig bijna uit als de Westerse en US , Multicam, Glock's, Fasthelmet , zelfs M4's  :D

Ook de AK's zijn tegenwoordig zodanig "gepimpt" met rail's mount's, scopes etc.. dat de klassieke look , een beetje uit de "mode" is.

De Russen zijn eindelijk mee met hun tijd :D   

Das een hele klomp metaal :P

Was een mooie klomp ook, niet uit "eigen lof" voor m'n werk hoor !  :unsure:

Maar gewoon het design dat Aard me toestuurde (ik had er destijds zelf nog nooit van gehoord)

En hoe die muzzle break vervolgens al doende realiteit werd, was een van m'n leukere projectjes

http://airsoftelite.nl/topic/851-srvv-custom-muzzle-brake/

VeFXE52.jpg

Hij is van staal zie ik was dat puur voor de look? Ik had mss wel alu overwogen voor het gewicht en dan geanodiseerd ( voor zover dat mogelijk is natuutrlijk. ik weet wel min of meer wat er mogelijk is met metaalbewerking maar je moet natuurlijk ook wel al de machines ervoor hebben.)

We hebben voor RVS gekozen omwille van de realistische looks ja, de echte  SRVV bestaat (dacht ik) ook in een RVS uitvoering

ALU heeft direct een heel ander uitzicht, bovendien zou het anodizeren ook wel best wat gekost hebben, denk.

Alhoewel het wel makkelijker, en lichter zou geweest zijn in ALU ja.

De E&L AK's van Aard zijn ook in staal, en realisme was het uitgangspunt, daarom paste ik ook de verkleuring van het metaal dmv hitte toe   

Niet echt een actie-foto maar een leuke groepa-foto van een mini Rusfed meet-up waarbij we de skirm hadden verandert in een RU v NATO game :D

received_1513867735301591.jpg

IMG_20170701_173207_536.jpg

En die is van een beginners-skirm bij B&A, we hebben een teammate die pas 1 keer geskirmt had dus die moest even goed ingewijd worden :)

Met deze kit zijn ongeveer 50% van mijn hits "pang" kills, zonder dollen :P

Bij Let's paintball in Leeuwarden trek ik altijd wel eens een rondje een vestje aan om wat foto's te schieten. Een mooie locatie waar ik regelmatig ben te vinden. Deze zijn al weer van een paar skirms terug. Er is geen pangregel bij Let's paintball (Het gebeurt vaak wel uit hoffelijkheid en respect). Om deze reden pakt iedereen minimaal het hoofd goed in. Ik vind het zelf wel garant staan voor aardige kiekjes én men blijft anoniem  :ph34r:

mPe92GR.jpg

rlSsVEI.jpg?1

3BJ9lmz.jpg?1

JLqeYec.jpg?1