Jump to content
Airsoft Elite
tvb

Show je actiefoto

Recommended Posts

De fotograaf bij RSL is fan van een zeer groot contrast / verzadiging is me op gevallen :P Zo heeft iedere fotograaf een bepaalde stijl, zelf maak ik mijn foto's vaak wat duisterder :)

En ik juist wat donkerder/contrastverhogender.

Maar om on-topic verder te gaan:

11175020_10206182407417922_9177915387625

Ik schroef de helderheid vaak omhoog zodat het contrast hoger word en daarna de exposure wat naar beneden voor het sfeertje waar ik van houd :)

post-605-0-26865800-1430503247_thumb.jpg

Ik afgelopen jaar een keer op de veluwe om on topic te blijven.

Wel even op klikken :3

Sorry jongens maar Nog 's heel ff of topic, het blijkt dat  hier enkele gasten wel wat van fotografie kennen ?

Weet iemand hoe je zo'n foto's kunt maken ?

En dan bedoel ik dat contrast tussen de zwarte achtergrond, en het gedetailleerde object, of persoon  

devgru_helmet_by_rn4_an4kin-d6lydb0.jpg

296501e93bb14da190834ddae13341fd.jpgdevgru_helmet_by_rn4_an4kin-d6lydki.jpg

Een goeie lap stof wat licht absorbeert, kan je meestal wel vinden bij een fotografie winkel.

Een flexible belichtings-setup is ook handig.

Denk niet dat die fotograaf een flitser heeft gebruikt.

Photoshop + Lightroom niet te vergeten :)

Waarschijnlijk hetzelfde als deze foto:

o7oe20.jpg

Deze is gemaakt met een neutrale achtergrond en 2 van die lichtboxjes (softboxen heten die volgens mij). Daarnaast dan natuurlijk wat Lightroom en Photoshop.

10957672_10204790331417113_7847542622144

YkZdpx2.jpg

8UVWdUO.jpg

Foto's!

Video's!

Heb ier tientallen staan, mocht je interesse hebben. Ik speelde bijna elke week, nu met beperkingen om de twee weken. Elke keer dat ik ben geweest altijd alles opgenomen. Sinds mijn tweede skirm =)

(AirsoftElite skirm dus helaas niet)

dat was een geintje van de marshal. Ik lag hier al geruime tijd en had deze zijde al geruime tijd afgedekt. De vijand kon mij niet zien aangezien ik enkel mijn loop in de V van de boom had liggen en achter mij ook weer bos was. Het was de perfecte plek.

nadat de marshal mij een "test kill" had gegeven wist iedereen waar ik lag en moest ik dus snel verplaatsen. Hierna is het overigens erg rustig gebleven aan deze zijde van het veld. Heel raar hahaha.

Beweerde hij nou dat je cheat? :) hoeveel drink jij in het veld, niet handig zo'n jerrycan met water

417s-iGh%2BcL._SY300_.jpg

Dit iets voor de volgende keer :P

180 km enkele reis trouwens :(

hahaha nee hij vond alleen dat ik al lang genoeg daar had gelegen. Voor de game play was het wel beter dat ik weg ging daar. Ik heb standaard 3L water in men kamelenzak zitten. Die kan ik mooi in mijn vest kwijt. Normaal gezien is die op het einde van de dag toch wel ver leeg. Als het echt warm is dan moet ik hem soms nog een vullen tijdens de game.

Ja tis een eindje rijden voor de meesten van jullie. Dat is voor mij ook als ik ergens in Nederland wil spelen. Met uitzondering van Unit 13 das om de hoek.

Yep heb er in de eerste actie 2 trommels doorheen geschoten. Ongeveer 5000 bb's. Gevolg de tegenstander durfde zich niet te laten zien. Zoals ze daar vertelde een schoolvoorbeeld van dekkings vuur.