Jump to content
tvb

Show je actiefoto

Recommended Posts

Tja ik heb belgie naast de deur liggen. Bovendien zijn ze bezig om in Landgraaf een nieuw veld te openen en Unit 13 wil in Sittard een indoor locatie openen in de oude Phillips fabriekshallen. Gewoon geweldig. Maar ja is allebei beetje te ver voor jullie.....

Ik ben echt zeer tevreden met de HB :D

Goed om te horen! Zelf nog niet kunnen testen aangezien lipo's nog niet binnen zijn. Wel een doosje mid-caps besteld (de sportsline). 5 mags voor 40 dollar incl. verzenden (goedkoopste wat ik heb kunnen vinden). Sowieso komt de spring guide en veer snel binnen maar vanwege Chinees nieuwjaar zijn aantal winkels weekje dicht.

Zit er eigenlijk een slingpoint op? (de mijne zit weer in de doos en ben iets te lui om te kijken ;) )

Goed om te horen! Zelf nog niet kunnen testen aangezien lipo's nog niet binnen zijn. Wel een doosje mid-caps besteld (de sportsline). 5 mags voor 40 dollar incl. verzenden (goedkoopste wat ik heb kunnen vinden). Sowieso komt de spring guide en veer snel binnen maar vanwege Chinees nieuwjaar zijn aantal winkels weekje dicht.

Zit er eigenlijk een slingpoint op? (de mijne zit weer in de doos en ben iets te lui om te kijken ;) )

Welke lipo's heb je besteld?

Ik ben niet zo te spreken over de Ares Hi-Caps, maar ik hoor graag van je hoe je de midcaps ervaart want 5 stuks voor $40 kan je het niet echt een miskoop noemen als ze niet bevallen (in tegenstelling tot $25 die de PTS EPM 150rd Enhanced Polymer magazines per stuk kosten die ik eigenlijk op het oog heb).

Ja, er zit één slingpoint op waar de stock en lower samenkomen:

AM-013-BK-5L.jpg

Ik ben niet zo te spreken over de Ares Hi-Caps, maar ik hoor graag van je hoe je de midcaps ervaart want 5 stuks voor $40 kan je het niet echt een miskoop noemen als ze niet bevallen (in tegenstelling tot $25 die de PTS EPM 150rd Enhanced Polymer magazines per stuk kosten die ik eigenlijk op het oog heb).

Ja, er zit één slingpoint op waar de stock en lower samenkomen:

AM-013-BK-5L.jpg

Ah nu zie ik m! Had eerst gekeken bij airsoft tiger/e-hobby maar dan zat ik op minimaal 22 dollar verzendkosten en waren de mags 28 dollar. Bij Asia Airsoft waren ze 40 dollar incl verzenden.

Je hebt ook nog de gewone midcaps maar enige verschil is dat die van nylon-polymeer zijn terwijl deze van ABS zijn. Hoor wel dat er geen 140 bb's ingaan maar rond de 80-90. Aan de andere kang kun je voor 7 euro per magazijn geen echte bult vallen. Laat je weten hoe ze bevallen!

Haha drukte iets te snel op 'post'. Had er twee besteld via Dealextreme van 1500 mah/30c voor 12 euro/dollar (twijfel even). Die hebben echter deans aansluitingen en zijn voor AUG. Wel getest bij een eerdere skirm (geleend) en die beviel goed.

Voor de HB heb ik de turnigy 1500mah/25c besteld. Die waren $9 per stuk.

Ok, ik heb zelf de Turnigy 1600mAh 2S/20C maar die past eigenlijk niet in combinatie met xt60 connectoren zonder dat je een klein beetje met de dremel aan de slag moet. Verder past hij perfect qua hoogte en breedte.

De 1500mah is ietsje langer (6mm) maar 9mm smaller. Sowieso een setje tamiya stekkers meebesteld.

Is dat een mp7 als side arm in dat leg holster? WIL IK OOK!!!

Jeps. Totaal onpraktisch voor mij (veel te zwaar). Nu een sling mount gekocht en daar klik ik m aan mijn vest vast. Je hebt ook nog een Kydex holster maar dat was ook geen succes.

Geen actie maar wel in het veld ;)

9DyFaW.jpg

Mijn uitdrukking nadat me een peuk in mn hand word geduwt en mn TL een foto van me maakt :P

Anyway.. vandaag B&A flink op zn kop gezet met een 4:0 overwinning voor rood!

Cyma Mp5k PDW deed zn werk fantastisch btw :)

Nu ff zoeken naar tekenbeten...