Jump to content
tvb

Show je actiefoto

Recommended Posts

Helemaal goed! En ieder z'n eigen speelstijl, ik heb gisteren van die jonge honden over het veld zien vliegen alsof de duivel ze op de hielen zat... die lui zijn bij je voordat je er erg in hebt en ze roepen meer pang dan dat ze schieten! Ik snap niet waar ze de energie vandaan halen...  ;)

Helemaal goed! En ieder z'n eigen speelstijl, ik heb gisteren van die jonge honden over het veld zien vliegen alsof de duivel ze op de hielen zat... die lui zijn bij je voordat je er erg in hebt en ze roepen meer pang dan dat ze schieten! Ik snap niet waar ze de energie vandaan halen...  ;)

Redbull generatie?

Je kan wel editten via mobiel, gewoon op je eigen post klikken en dan komen er twee knopjes (quota en edit) te voorschijn. Via edit kan je uiteraard je post editten ;)

Goeie camo! Valt goed weg bij de struiken erachter  :ph34r:

Ik heb er nog een van de andere kant.

V7CWVExl.jpg

Heb al op m'n donder gehad van MikVis dat ik me beter moet dekken, alhoewel ik zelf al best trots was dat m'n elleboog niet uitsteekt heh :)

En hoe beviel de Honey Badger?

Buiten dat ik nu al een hekel heb aan hi-caps omdat je, ondanks dat ik zuinig ben op mn shots, redelijk vaak aan dat wieltje moet draaien bevalt hij absoluut super! Helaas heb ik nog geen vest waar ik een paar mid-caps in kan vervoeren en een sling aan kan vestigen, maar hij is lekker licht. Ik heb een aantal replica's van teammaten vastgehouden, dat scheelt echt flink!

Ik had de RDS thuis op zo'n meter op 10 geprobeerd te zero'en waarbij ik aardig in de buurt ben gekomen maar hem nog niet helemaal zero heb kunnen krijgen. Gelukkig heb ik hier echter tijdens het skirmen geen last van gehad. Bovenstaande foto is genomen in een lange gang. Daar merkte ik wel dat m'n bb's op een gegeven moment echt een vlucht omlaag nemen. Ik heb de hopup verder nog niet aangeraakt dus ook dat moeten we nog beter afstellen.

Ik ben echt zeer tevreden met de HB :D

Je kunt ook een keer een flashmag proberen. Heb er op mijn laatste skirm een gekocht. 5x trekken en het hele magazijn gaat leeg. Ik speel vooral buiten en zero dan op 30 meter nadat ik mijn hop goed heb.

Je kunt ook een keer een flashmag proberen. Heb er op mijn laatste skirm een gekocht. 5x trekken en het hele magazijn gaat leeg. Ik speel vooral buiten en zero dan op 30 meter nadat ik mijn hop goed heb.

Ik heb helaas niet zo 123 een ruimte van 30m tot m'n beschikking en ik kan moeilijk in de straat gaan liggen met m'n replica :D