Jump to content
Airsoft Elite
Sign in to follow this  
tvb

Welke Target Practicing unit?

Recommended Posts

Ik gebruik er twee: een metalen kastje van de luchtbuks, lijkt op die vd foto, geeft een mooi "klank" geluidje als je het kaartje raakt. En eentje die ik zelf heb gemaakt van MDF met een stoffen achterkant, die vangt de bb's beter op. Bij het metalen kastje springt de bb nog weleens terug, geeft zo'n rommel. Beide houden dezelfde 14 cm kaarten die ik ook voor de buks gebruik. Al begin ik te denken dat een airsoft doelwit beter iets groter kan zijn. Ik schiet vooralsnog met mijn out of the box AA's in ieder geval niet dezelfde groepjes als met mijn buks.

https://www.davincidynamics.nl/webshope/product/listing

digitale targets...kost begin wat meer..maar wij spelen hier vaak mee...ze hebben heel veel en 't werkt gewoon weg super. gewoon op schijf schieten...en via de app op je telefoon kan je zien waar je geschoten hebt. 

en natuurlijk arps promo filmpje waar je de andere schijven ziet...ze hebben btw nog meer wat helaas nog niet op de site staat

https://youtu.be/9AHbWlyB-kw

Ik gebruik zogenaamde 'human targets'. Dit zijn bewegende doelen, ongeveer zo groot als een mens. Zijn te vinden op zogenaamde 'skirms', georganiseerde events waar ze in het wild loslopen en je een tijdelijke vergunning hebt om op ze te jagen. Kost je ongeveer 25 euro voor een uurtje of zes. ;)

@Waicheun: Dat is wel gelijk een stapje hogerop zeg, tof ding. Die schaf je niet zomaar in je eentje aan denk ik. Althans, ik niet haha

In dezelfde categorie (leuk maar onbetaalbaar) heb je ook de G&G M.E.T.. Zeer toffe silecone hit cones die oplichten als target of als ze geraakt zijn.

Zelf vind ik het een lekker ga naar het geluid wanneer je "ting" hoord wanneer je een target raakt, dus metaal heeft mijn voorkeur.

Ik wil nog een keer zoiets maken: (even naar 6:45 skippen)

indd die van davincy zijn zeer gaaf, spelen we ongeveer maandelijks mee,,,echt tof spul. Die target die je daar zag op hun site was ideaal voor bv afstellen van snipers etc.

dus die zou prima te doen zijn als je wat centen overhebt. (en anders in teamverband)

daarnaast hebben ze nog een dueleer paal, 2x 5 schietschijven waar je verschillende soort wedstrijden mee kunt doen. en misschien het leukste een tigtal hoofdvormige schijven

verdeeld in 3 zones qua punten. elke schijf 2x raken, ren een parkoer en op het laatst schiet een stop schijf. aantal punten x tijd = score.

en eigenlijk nog veel meer...hoorde dat ze bij hel shooter nu ook wat hebben geleverd..ze maken van alles en bij airsoftclub emmen wordt dit dan ook vaak gebruikt. filmpje laat die

parkoers variant zien.