Jump to content
Gryphon

Show your gear!

Recommended Posts

Het topic dat niet mag ontbreken op ieder zichzelf respecterend airsoft forum ontbrak hier al veel te lang. Vandaag kwam de postbode me weer trakteren met spulletjes uit het buitenland, dus laat ik even het spits afbijten.

Als je tijd over hebt, misschien ook leuk om er nog even bij te vermelden waar je spullen gekocht hebt en wat het ongeveer kostte. Daar gaan we dan!

photo 2.JPG

loadout.jpg

Sorry voor de vieze spiegel en slechte belichting. Ik zal even wat meer (detail)foto's plaatsen zodra er weer iemand thuis is die ze kan maken voor me. Het wijfje is even van huis :)

Niet afgebeeld:

• Tokyo Marui FN 5-7 + Guarder Polymer frame en onderdelen + MAG steel outer barrel (± € 300)
  • Condor belt
  • Condor kneepads

Nog te bestellen:

• Condor Tornado holster (universeel met ruimte voor tac. light)
  • 2x Condor pistol pouches
  • Pet (OD of zwart... twijfel nog)
  • Handschoenen

Het topic dat niet mag ontbreken op ieder zichzelf respecterend airsoft forum ontbrak hier al veel te lang. Vandaag kwam de postbode me weer trakteren met spulletjes uit het buitenland, dus laat ik even het spits afbijten.

Als je tijd over hebt, misschien ook leuk om er nog even bij te vermelden waar je spullen gekocht hebt en wat het ongeveer kostte. Daar gaan we dan!

attachicon.gifphoto 2.JPG

attachicon.gifloadout.jpg

Sorry voor de vieze spiegel en slechte belichting. Ik zal even wat meer (detail)foto's plaatsen zodra er weer iemand thuis is die ze kan maken voor me. Het wijfje is even van huis :)

Niet afgebeeld:

• Tokyo Marui FN 5-7 + Guarder Polymer frame en onderdelen + MAG steel outer barrel (± € 300)
  • Condor belt
  • Condor kneepads

Nog te bestellen:

• Condor Tornado holster (universeel met ruimte voor tac. light)
  • 2x Condor pistol pouches
  • Pet (OD of zwart... twijfel nog)
  • Handschoenen

Nice!

Dus niet de standaard Allied forces outfit.

Vind je op een echte killer mercenary lijken  :D

Haha, nee, vond het wel om leuk zelf iets te verzinnen :) Die skull mask (gewoon een lapje dat je voor je gezicht bindt) zal ik misschien niet zoveel dragen; het dempt geen inkomende BB's en je bril beslaat er weer sneller door tenzij je jezelf aanleert om "omlaag" te ademen.

Ziet er goed uit!
Ik heb geen foto's maar kan wel vertellen wat ik heb.

Ik heb allereerst een US Army ACU Digital Camo uniform, een MultiCam uniform.
Voorheen had ik ook een ACU Tactical Vest, maar die is mij te klein geworden.. (Fitness is een bitch)
Nu ben ik dus op zoek naar een tactical vest. Bij adventure-action.nl stonden wel vette vesten, dus daar binnenkort maar eens gaan kijken.

Is er evt iemand die een Tac Vest verkoopt? Ben op zoek naar het US Army Ranger/Condor model.

Haha, als legerkleding je te klein wordt door fitness dan train je wel héél hard :D

Ik heb zelf een Condor Defender plate carrier en die bevalt erg goed. Heb helaas niks in de aanbieding voor je maar ben wel benieuwd naar de site die je bedoelde, want adventure-action.nl doet het bij mij niet ;) Succes met je zoektocht!

Deze thread kan wel wat levendigheid gebruiken...

Mijn loadout (geen wapens)

j6FzKFA.jpg

DyfMOV2.jpg

Het is ondertussen al iets anders.

Een kitlist,

1st line (riem en dergelijke);

Random riem (€ 5)

Blackhawk SERPA voor SIG Sauer P226 (€ 40)

OD pouch voor telefoon (€ 5)

2nd line (vest en dergelijke);

LBT 6094a in MultiCam (€ 300)

Black sharpie (€ 1)

Medical shears (€ 10)

Kleding;

Crye Precision AC combat broek in Multicam /w Emerson kneepads (€ 210)

Brits combat shirt in MTP (€ 40)

101Inc Recon combat boots (€ 90)

TMC repro Oakley handschoenen (€ 15)

/edit sorry voor de grote foto

Is goed!

De broek is erg comfortabel en van goede kwaliteit, helemaal het geld waard. Ik heb 'm nu zo'n 3 maanden, en bevalt me zeer. Ik heb goede dingen gehoord over de G3 pants. Ik kan Crye Precision zeker aanraden!

Eindelijk onze AA's :D moet ze natuurlijk even showen

IMG_4592.jpg

Mijn BI-3981 full metal BOYI met TA31 red dot

IMG_4595.jpg

Jeroen zijn JG608 met ET 552 red dot

IMG_4598.jpg

De linker is mijn G23 KJW en de rechter is jeroen zijn M92F/M9 KJW

Nee helaas geen roze :P hij was steeds maar niet op voorraad dus dan maar wat anders :D
nog niet op elkaar geschoten. komt nog wel. we hebben de dot''s al wel goed ingesteld e.d. zodat we iniedergeval beetje kunnen raak schieten.

nu kijken wat onze eerste skirm gaat worden!

Ik heb voor je zitten rondkijken op het internet en ik vind een hoop reacties van mensen dat je het beter aan een airsoft dealer/handelaar kan overlaten omdat het nogal een ***** werk schijnt te zijn.

Het enige wat ik kon vinden wat een beetje past bij jou vraag is deze link. Dit gaat ook over een M4. Als je hem gaat vervangen en je gaat het zelf doen is het misschien wel leuk om een foto reportage bij te houden op dit forum als je wilt.

Greeeeetzzzzz en succes

FG rocks ;-)! Probeer het bovenste deel van de rigeen cm of 5 max onder het bovenste deel van je borstbeen (stuk bot wat overgaat in je hals), dan hangen de pouches op je buik en zit bijv een pistoolholster op de heup niet in de weg. Je hebt het dan wat strakker om je lijf hangen en ben je wendbaarder.

Enne graag gedaan  B)