Jump to content
Sign in to follow this  
KnightNob

Skirm Videos

Recommended Posts

Hoi Airsofters,

ik ga nu met een nieuwe topic beginnen omdat ik echter niets heb gevonden waar ik mijn eerste skirm video (en volgende) kan delen met jullie.

Dit is een skirm bij RSL Airsoft te Assendelft op 25-01-2015.

Kijk op YouTube ernaar .... graag jullie mening erover om steeds de qualiteit van de vodeoas te verbeteren.....

Geniet ervan :)

KnightNob

Leuk topic, ik ben ook van plan skirm video's te maken. Ik vind het topic overigens meer thuis in Algemeen dan in Off-topic! Verder leuk filmpje maar ik heb hem niet helemaal uitgekeken om een aantal redenen:

Hij duurt echt te lang en er zijn lange stukken die hetzelfde laten zien. Hou het totaal op niet meer dan 10 min. Probeer dus alleen de echte actieshots en de aanloop daarnaar toe te laten zien. Zoiets duurt hooguit 30 seconden. Waardoor je het tempo in je film houdt en de kijker geboeid houdt.

Ik ben geen fan van het 'schokkende' effect van je tekst en PiP. Maakt me misselijk. Daarnaast kan je beter je shot wisselen naar je andere camera ipv deze PiP laten zien, je moet nu op twee beelden letten en dat werkt niet. Probeer meer uitleg over de situatie te geven. Wat zie je? Wat is het doel? En wil of kan je geen voice over toevoegen doe het dan doormiddel van tekst. Hou deze echter wel kort en simpel.

Goed, ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik kijk uit naar je volgende edit!

Mooi werk! Vooral het intro en eind zien er prima verzorgd uit, dat ontbreek er nog wel eens aan.

In het begin heeft de helm camera er moeite mee om zich scherp te stellen, op dat moment gebeuren er mijn inziens ook geen dingen die je er niet uit kunt laten. Ik zou dat uit het filmpje laten. Dat brengt me erop dat de video best lang is terwijl er nog wel wat momenten zijn waarop er weinig tot niets spannends gebeurt. Ik zou de video wat dynamischer proberen te houden. Verder valt het me op dat je je hoofd echt op een "swivel" hebt en dus goed om je heen kijkt, dat maakt het beeld erg intensief om te volgen. Wellicht kun je het gewiebel beperken in je video's of een ander bevestigingspunt voor je camera vinden. 

Het wisselen met je tweede camera vind ik echt tof, dat geeft weer een heel ander beeld. Lekker afwisselend en het beeld vanaf de loop is vooral tijdens de schietacties heerlijk stabiel!

De muziek is een lekker deuntje al knalt het soms terwijl er op het beeld niets gebeurt, dat zette mij een beetje op het verkeerde been. De enige manier om dat op te lossen is het aanpassen van je acties aan het verloop van de muziek. Maar dat is volgens mij een enorme klus.

Dit zijn mijn bevindingen, kijk maar of je er iets mee kunt of wilt. Ik kijk in ieder geval uit naar je volgende video!

Hoi,

bedankt voor de eerste reakties.

Omdat het de eerste keer is geweest voor mij eem filmpje te maken ben ik erg dankbaar voor de tipps.

Ik zou voor de volgende keer de tipps aannemen.

Het klopt dat het te lang is en andere klein dingetjes.

Ik denk dat stap voor stap de filmpjes zouen beter worden en ik hoop dat jullie plezier mee hebben.

Zo, nu heb ik het video nog een keer op Youtube geplaatst - zonder dit raare stabilisator en is niet zo onrustig

Ik ben al nieuwsgierig op jouw eerste resultaat, Furo

@tvb: Dat was de reden van het "schokkende" effekt, het was niet gepland :)

Ja hoor.

ben helaaas nog een rookie wat Youtube en zelf een video te bewerken betrefft.

Maar het zou steeds beter worden.

Ik heb veel feedbak gekregen, meestal met hetzelfde opmerkingen dan van jullie (is dat goed Nederlands ????? Ben niet zeker....)

Ik hou er rekening mee ...

Ik ben benieuwd wat jullie denken over de volgende film...

Hee KnightNob, je Nederlands wordt steeds beter ;) Zo loopt de zin wat beter "Ik heb veel feedback gehad, de meeste opmerkingen waren hetzelfde"

Ps. Volgens mij heb je je nooit officieel geïntroduceerd in het voorstel topic, klopt dat? Of ik kijk er overheen..

Mijn eerste Skirm video van mijn eerste Skirm... wat heb ik vaak HIT geroepen!

Die "muziek" had voor mij niet gehoeven maar het filmpje verder was leuk! Heb hardop gelachen bij "F#ck Tactics!" Haha!

De muziek overstemt het meeste van mijn gekreun en gesteun..  ;) Maar ik zal zeker eens proberen om het volgende filmpje zonder extra muziek te maken. En wat ik nog veel belangrijker vind, dit waren de beste plaatjes van ruim 2 uur filmen... ik moet boven alles veel actiever/aanvallender gaan spelen wil ik iets kunnen filmen wat de moeite waard is om op video/Youtube te zetten. Ik speelde die ochtend voor de eerste keer en heel erg terughoudend voor mijn doen, beetje drempelvrees achtig.. en een constant beslagen bril werkt ook niet echt mee. De middag ging al veel beter voor mijn gevoel, dus ik heb wel hoop voor de volgende keer.

Veel indoorlocaties zijn dat wel denk ik. In Ghost Town loop je ook vaak de Walk of Shame, maarja, dat betekend wel dat je actief speelt. Het boeit mij niet zo of ik af ga, als ik anderen ook maar af laat gaan of de missie laat slagen. Niks mis met je hits krijgen en nemen, daarom edit ik ze ook niet uit mijn filmpjes.

Sony Action Cam gemonteerd op mijn AEG met een scope-ring en een hoek-ijzer.  Goedkoper dan een GoPro en de beelden vallen (in HD 720) nogal mee van kwaliteit.

Leuk filmpje, lekkere muziek! Vooral het tweede stukje vond ik erg grappig... en wat een mooi locatie zeg.

Hoi mannen,

ik heb op 1 maart lekker weer in Assendelft geskirmt. Als gevolg hiervan tuurlijk mijn tweede filmpje.

Ik hoop jullie vinden het leuk - heb probeerd te wenken te behartigen.

Leuk filmpje KnightNob, dat kaartje en je logo vind ik ook een leuke aanvulling!