Jump to content
Huurpaard

Ervaringen met Specna Arms?

Recommended Posts

Als je mijn foto terug kijkt dan komt dat in de buurt naar mijn weten, maar steekt een tikkie te veel uit. Als ik het me goed herinner van AAC was de stock A03 barrel niet helemaal koosjer. Ik heb nog een custom barrel van AAC liggen (aangepaste A03 barrel met schroef stukjes voor 10.3, 12.5 en 14.5").

instagram.com/gw_mata - facebook.com/mataairsoft

2 minuten geleden zei mata:

Als je mijn foto terug kijkt dan komt dat in de buurt naar mijn weten, maar steekt een tikkie te veel uit. Als ik het me goed herinner van AAC was de stock A03 barrel niet helemaal koosjer. Ik heb nog een custom barrel van AAC liggen (aangepaste A03 barrel met schroef stukjes voor 10.3, 12.5 en 14.5").

Welke bedoel je die van gisteren? Zo heb ik het nu ook op mijn SA-03, maar mijn tweede die heeft het dus korter.

Op 18-10-2018 om 09:35 zei mata:

G1uJt3X.jpg

14 uur geleden zei Cinerama:

7940fc09bc98bcf2bf245b0ac0bbb850.jpg

Iemand van jullie toevallig nog een Ali linkje naar een leuke TAN EXPS3-ish dot? Vind het er eigenlijk wel wat mooier bij staan dan een T1 (A)
Ik heb er al wel wat gevonden maar miss dat jullie er nog wel een kennen waarvan je weet dat het goed is. Kom er nog geen tegen met een quick detach systeem. Vind dat wel mooi staan.

8 minuten geleden zei Solstice:

Iemand van jullie toevallig nog een Ali linkje naar een leuke TAN EXPS3-ish dot? Vind het er eigenlijk wel wat mooier bij staan dan een T1 (A)
Ik heb er al wel wat gevonden maar miss dat jullie er nog wel een kennen waarvan je weet dat het goed is. Kom er nog geen tegen met een quick detach systeem. Vind dat wel mooi staan.

Jazeker, ik heb die van mij hier vandaan. Met markings. Kwaliteit voor een repro is top, glas is niet te donker en weerspiegelt niet te veel.

https://www.aliexpress.com/item/558-Holographic-Green-and-Red-Dot-Sight-Scope-for-20mm-weaver-Rail-Mount-base-Free-shipping/32580309026.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.46472e0eYB05RF

Ik heb een hoop verschillende eotechs gezien en gehad en ja ze staan leuk. Zijn het de best bruikbare Dots op een accurate replica. Nee, niet echt. De mijne zit er puur op voor nood, kwaliteit is super, maar vergeleken met een T1, M2 of iedere dot met een smalle tube en prima helderheid is het buiten de looks een stuk minder effectief.

Als je iets meer zekerheid wilt qua kwaliteit kun je eens kijken op de site van airsoftcart.com. met de code aliex12 krijg je 12% korting.

17 minuten geleden zei mata:

Ik heb een hoop verschillende eotechs gezien en gehad en ja ze staan leuk. Zijn het de best bruikbare Dots op een accurate replica. Nee, niet echt. De mijne zit er puur op voor nood, kwaliteit is super, maar vergeleken met een T1, M2 of iedere dot met een smalle tube en prima helderheid is het buiten de looks een stuk minder effectief.

Ben ik mee eens, een T1 zal bijna altijd beter werken.

Maar er zit wel verschil in kwaliteit in de Holo sights. Zoals ik al aangaf: hoe donker het glas is en hoeveel weerspiegeling het geeft.

Wat ook niet helpt is dat mensen er vaak goedkope protectors (van oa Element) op gooien die het zicht niet veel beter maken. De enige goede plastic cover die ik ken is van Guns Modify, maar die kost wel rond de €17 

12101625335865094ee3b.jpg

Mag jij raden welke van Guns Modify is :D

Maar sinds ik de killflash van JJ airsoft heb ontdekt ben ik overgestapt. Deze beschermt de lens en zorgt er ook voor dat de holo beter is te gebruiken in de buitenlucht. Dit type killflash bestaat al langer maar die van JJ airsoft steekt bijna niet uit 

jj-airsoft-killflash-for-eotech-series-b

En persoonlijk zou ik niet voor de XPS op airsoftcart gaan, heb er daar zelf ook 1 vandaan gehaald. kwaliteit was ok, maar of je betaalt $62 zonder korting voor een XPS zonder markings en in de verkeerde TAN kleur of je betaalt $35 voor een XPS in de goede brons kleur met markings en die qua optics net zo goed is als (of misschien nog wel beter) als die van Airsoftcart.

Sorry Mata ;):D

Ow begrijp me niet verkeerd. Ik ken ze allemaal, van goede tot slechte glazen en mega dots tot perfect scherp en goed formaat.

Mijn replica's die probeer ik zo goed mogelijk na te bootsen, maar daarna ga ik er nog eens overheen met wat nou echt werkt in Airsoft. Ik ben redelijk competitief en ik loop geen modeshow in het veld . Dus ondanks dat het erg goed staat speel ik liever niet met een eotech.

Thanks :D Moest hem ff inkorten en weer netjes het randje terugnaaien dus kostte uiteindelijk toch nog best wat tijd. Maar het resultaat is prima. 

Off topic: Toevallig nog iets aan dat capcha gebeuren kunnen vinden @AAC?

Thanks  Moest hem ff inkorten en weer netjes het randje terugnaaien dus kostte uiteindelijk toch nog best wat tijd. Maar het resultaat is prima. 
Off topic: Toevallig nog iets aan dat capcha gebeuren kunnen vinden [mention=119]AAC[/mention]?
Je bedoelt niet zo QR code sticker die ik en AAC erop hebben zitten?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Ho moest ik daar op reageren  ?

Ik had je een pm gedaan over de captcha die niet werkt als je een nieuw account wilt maken en idem bij de 'contact' button onderaan de pagina.

Iemand stuurde me een bericht dat hij geen account kon aanmaken daardoor.

Vandaar ff off topic.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Mooi gedaan, wat ook nog  mooi staat is wat subtiel "dusten"
Ga je nog weatheren, of ga je hem natuurlijk door het gebruik laten slijten ?
Ik denk dat ik hem uiteindelijk wel ga weatheren maar heeft nu nog geen haast.

Dat dusten daarentegen ben ik wel ik geïnteresseerd. Heb je iets van een guide en/of tips. Ik heb namelijk wel eens het eindresultaat gezien maar hoe je het nou doet?

Gaat mij voornamelijk om die upper er iets minder uit te laten springen

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk