Jump to content
Huurpaard

Ervaringen met Specna Arms?

Recommended Posts

1 minuut geleden zei AAC:

Is normaal gezien ook 1 moer dacht ik ? waaraan die rail dan weer vasthangt 

Ik vermoed van wel ja. Dit is echter de eerste keer dat ik een complete rail demonteer dus heb er verder geen ervaring mee.

5 uur geleden zei Solstice:

Naja, anders zet ik de haakse slijper er gewoon op emoji28.png

Is die barrel/castlenut over het algemeen gewoon rechtse draad of zitten ze daar ook te ouwehoeren met linkse draad?

5 uur geleden zei mata:

Als ik het me goed herinner is dat gewoon CW. Dus tegen de klok in los.

instagram.com/gw_mata - facebook.com/mataairsoft

Dat kan idd niet anders dan CW draad zijn , aangezien de barrelnut altijd op de schoefdraad van de receiver moet passen

2 uur geleden zei Solstice:

Verder, klopt deze afstand? Dat de top-rail aan moet liggen en je de uitlijning verder moet verzorgen dmv de boutjes?
QRIQht8.jpg

Je rail lijkt zo echt klem tegen je receiver te zitten, en das dan eigenlijk niet zoals het hoort, wanneer je barrelnut aangetrokken is moet je de bolt up plate nog kunnen bewegen  alleen zo weet je zeker of de barrel wel echt vastzit, vervolgens hoort de rail tegen de barrelnut vastgetrokken te zitten, dat er dan wat opening blijft is idd normaal

23 minuten geleden zei AAC:

Je rail lijkt zo echt klem tegen je receiver te zitten, en das dan eigenlijk niet zoals het hoort, wanneer je barrelnut aangetrokken is moet je de bolt up plate nog kunnen bewegen  alleen zo weet je zeker of de barrel wel echt vastzit, vervolgens hoort de rail tegen de barrelnut vastgetrokken te zitten, dat er dan wat opening blijft is idd normaal

Hmm oke. Ik heb de barrelnut nu nog alleen nog handvast aangedraaid omdat de barrel nog wat shims nodig heeft. Die bolt up plate zat nu wel vast maar dat zal anders worden als ik de boel goed heb geshimmed verwacht ik. Want dan kan de barrelnut minder ver aangedraaid worden en zou de bolt up plate vrij moeten hangen.
Uiteindelijk lijkt het me wel de bedoeling dat de top rail aansluit met de upper toch?

Ik ga vanavond ook maar eens aan de slag met de tweede rail, pak een andere specna die nu nog in een standaard m4 configuratie is gezien ik daarvan de upper kan uitwisselen met de andere specna's en van de E&C receiver niet. E&C bouw ik dan weer om naar M4 voor mijn deense loadout, maar daarvoor wil ik toch een look houden en hoef ik dus niet de optie tot uppers uitwisselen te hebben. Ik ga denk ik in me 2de mk18, een PSJ triggerboard proberen, een ml crazy jet barrel en de star wei motors, oftewel lekker experimenteren.

Hij zit erop, alleen nog een paintjob op de lower receiver (geïnspireerd door AAC zijn creatie) en dan is hij af.557c1c5f7244d29b2b5076abbbeedd8a.jpg7940fc09bc98bcf2bf245b0ac0bbb850.jpg

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Netjes hoor. Vergeet ook niet een fatsoenlijk stel magazijnen :P.

Zijn die insight lights allemaal zo shiny trouwens?

1 uur geleden zei Cinerama:

Hij zit erop, alleen nog een paintjob op de lower receiver (geïnspireerd door AAC zijn creatie) en dan is hij af.

Mooie BlockII @Cinerama, de Tango down ben ik persoonlijk niet zo'n fan van, maar hij is wel 100% koosjer ;)

En als jullie (en ikzelf ook) al dachten dat ik een detail-freak ben,  op DEVTSIX onlangs een kerel die nog 10X keer zo veel zag als ik, en 10X verder ging in z'n accesoires pimpen naar realiteit toe, resultaat was wel vet !

Mooie BlockII@Cinerama, de Tango down ben ik persoonlijk niet zo'n fan van, maar hij is wel 100% koosjer
En als jullie (en ikzelf ook) al dachten dat ik een detail-freak ben,  op DEVTSIX onlangs een kerel die nog 10X keer zo veel zag als ik, en 10X verder ging in z'n accesoires pimpen naar realiteit toe, resultaat was wel vet !
Ik vind hem zelf ook niet helemaal top, het is alleen geen tango down maar een KAC foregrip.

Ik had er altijd een tango down opzitten maar deze past niet meer op deze rail, zit een paar mm verschil tussen met die van specna.

Ik ga er nu een Tango down QD opzetten, net besteld bij een Chinese shop, met markings65daf98e98b935a5e3e7f990607cd4a9.jpg

2 minuten geleden zei Cinerama:

Ik vind hem zelf ook niet helemaal top, het is alleen geen tango down maar een KAC foregrip. emoji6.png

Ik had er altijd een tango down opzitten maar deze past niet meer op deze rail, zit een paar mm verschil tussen met die van specna.

Ik ga er nu een Tango down QD opzetten, net besteld bij een Chinese shop, met markings65daf98e98b935a5e3e7f990607cd4a9.jpg

Bedoel de pistol grip eigenlijk ;)

En blijkbaar zijn er tegenwoordig veel spullen met markings te vinden in de Chinese shops ?

Flashlight de Element ?

Netjes hoor. Vergeet ook niet een fatsoenlijk stel magazijnen .

Zijn die insight lights allemaal zo shiny trouwens?

Magazijnen vind ik wel mooi zo, ze feeden goed en zien er niet verkeerd uit naar mijn mening.

+ ranger plates passen eronder

En ja de insight wmx200 is in het echt ook zo shiny

Bedoel de pistol grip eigenlijk
En blijkbaar zijn er tegenwoordig veel spullen met markings te vinden in de Chinese shops ?
Flashlight de Element ?

Dat krijg je ervan als je de meester probeert te verbeteren

Damn was helemaal vergeten dat de pistol grip van tango down was.

Die is er ooit uit noodzaak opgekomen maar vind hem zelf wel mooi en speelt ook lekker. En inderdaad had ook even gechecked of hij wel koosjer was.

8 uur geleden zei Rebelattack:

AAC, volgens mij is mijn outer barrel net iets te kort voor een mk 18 :(, toch maar naar een andere op zoek.

Aiiii... Hoe zei je dat ook alweer? REEEEEEEEE

16 uur geleden zei AAC:

Aansluiten in die zin , dat ze  kort tegen over elkaar mogen staan, maar ze horen net niet te raken in feite

Heb het nu zo, kan korter bij elkaar denk ik maar kan er wel mee leven zo.

yxROvqY.jpg

Ja die zitten goed strak vast. Tot 2x toe ging hij weer los zitten toen ik aan het uiteinde van de barrel wiebelde maar heb hem nu zo donders vast gezet dat dat niet meer kan :D

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk