Jump to content
Huurpaard

Ervaringen met Specna Arms?

Recommended Posts

Gister binnen, meteen een dispute geopend met een partiële refund en toen ik vanochtend wakker werd was hij al gecleared en ben ik in mijn gelijk gesteld lol.
Heb je een dispute aangemaakt omdat er geen sights bij zaten, of was er wat anders mis?

Heb die van mij gisteren ook binnen gekregen en daar zaten geen sights bij, wat wel jammer was maar ik ging er ook niet van uit.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

5 minuten geleden zei Cinerama:

Heb je een dispute aangemaakt omdat er geen sights bij zaten, of was er wat anders mis?

Heb die van mij gisteren ook binnen gekregen en daar zaten geen sights bij, wat wel jammer was maar ik ging er ook niet van uit.

Heb een dispute gemaakt vanwege het feit dat er bij mijn 2de geen sights bij zaten, terwijl dit wel kan zijn gezien de eerste ze wel had en mensen het ook zeggen bij de feedback.

Heb een dispute gemaakt vanwege het feit dat er bij mijn 2de geen sights bij zaten, terwijl dit wel kan zijn gezien de eerste ze wel had en mensen het ook zeggen bij de feedback.
Ok duidelijk, hoeveel partiële refund had je gekregen?

2 minuten geleden zei Cinerama:

Ok duidelijk, hoeveel partiële refund had je gekregen?

Heb de waarde op 25 dollar gezet, het is nog steeds een mooie rail, maar goed die sights kosten ook weer 30-35 dollar. 

Ik heb mijn refund van $25 toegewezen gekregen.

Wat zijn wij eigenlijk erg. De rail was al super goedkoop gezien de kwaliteit en vergeleken met soortgelijke replica mk18 rails. En alsnog gaan willen het goedkoper

Same here. Ook $25 toegewezen gekregen :P.

Typische Hollanders :D

Heb hem er al even snel opgehangen, wel nog met de Specna nut om problemen te voorkomen voor de skirm van zaterdag.

G1uJt3X.jpg

instagram.com/gw_mata - facebook.com/mataairsoft

Ja hoor.. en bij mij vragen ze weer om extra bewijs.

Ziet er mooi uit Mata. Ik ga er van uit dat mijn huidige handguard vast zit met 1 moer of niet? Zie door 1 keymod slot iets wat lijkt op een Castle nut, verder niks.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Ik durf het niet te zeggen. Heb nog geen soecnas gehad met keymod rails. De mijne is een A03, dus eigenlijk al dezelfde rail.

Zo, net even de boel verwisseld en vind het echt wel een verbetering. Benieuwd naar het geheel als ik hem straks in elkaar heb zitten.
Wel goed dat ik de shims heb besteld want er zit nu best wat ruimte op de barrel. De shim die er af fabriek in zit heeft ook weinig meer met vlak en netjes te maken. Redelijk gerafeld en vol butsen. dus die gaat er ook uit straks.

De barrel valt er nog net in aan het uiteinde dus een muzzle aandraaien kan wss niet meer met een sleutel. Dat deed ik nu overigens ook al niet dus moet goed komen. Een demper kan nu mooi aansluiten op de rail maar met het QD setje dat ik heb zit hij er nog ruim voor als ik het zo inschat.

JQsa1ij.jpg

B29WLuN.jpg

Die ring die er naast ligt is de adapter om de keymod rails er op te schroeven.
StkOp0j.jpg

Verder, klopt deze afstand? Dat de top-rail aan moet liggen en je de uitlijning verder moet verzorgen dmv de boutjes?
QRIQht8.jpg

Het is een zogeheten bolt-up systeem, dus het trekt zich vast, maar zit niet perse vlak op elkaar. Bij mij zie je er nog een klein beetje ruimte tussen bij de bouten.

5 uur geleden zei mata:

Same here. Ook $25 toegewezen gekregen :P.

Typische Hollanders :D

Heb hem er al even snel opgehangen, wel nog met de Specna nut om problemen te voorkomen voor de skirm van zaterdag.

Die Flat Trigger is niet echt Mk18- koosjer @Mata  ;)

5 uur geleden zei Solstice:

Ja hoor.. en bij mij vragen ze weer om extra bewijs.

Ziet er mooi uit Mata. Ik ga er van uit dat mijn huidige handguard vast zit met 1 moer of niet? Zie door 1 keymod slot iets wat lijkt op een Castle nut, verder niks.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Is normaal gezien ook 1 moer dacht ik ? waaraan die rail dan weer vasthangt