Jump to content
Huurpaard

Ervaringen met Specna Arms?

Recommended Posts

Bij die bolt en gearbox pinnen moet je sowieso heel erg oppassen. 1x van de verkeerde kant er in en je raakt ze een keer kwijt.

instagram.com/mataairsoft - facebook.com/mataairsoft

Je blijft met een Mk18 build toch altijd maar zoeken naar een goedkope versie van de rail met alle officiele markings en vandaag is die bij me binnen gekomen. Besteld bij aliexpress met de verwachting dat er wel iets mis zou zijn met de kleur gezien dat vaker is, maar nu ik het vandaag binnen heb gekregen ben ik aangenaam verrast. De rail is praktisch zo goed als de perfecte kleur, het kan beter maar daar kan ik wel mee leven. Vooral de juiste markering en gebruik van flat head schroeven waar die horen was heel tof. Ik kreeg er zelfs een KAC front and rear sight bij met makeringen. Ik vind dat niet verkeerd voor de 65 dollar.

NdbxurDl.jpg

zrYleGwl.jpg

RAGFOOwl.jpg

WE0NqMtl.jpg

9t2opcul.jpg

2 uur geleden zei Solstice:

Elke keer als ik zulke mooie dingen zie wil ik het ook kopen. Doe me dat nou niet steeds aan haha

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Only 65 dollah :P en blijkbaar zijn er coupons en wordt het dan net iets meer als 60 XD.

Wrijf het er maar in :(, heb deze dit weekend geïnstalleerd, ging er zeer soepel op. Draden zijn goed getapt niet dat je die met schroeven nog lijkt te moeten uitdraaien kuch nuprol kuch, trades zijn gewoon top gedaan, mijn attachments passen er allemaal perfect op en na verdere inspectie online blijkt de kleur goed overeen te komen met de echte. Ik zal als ik zo thuis ben even een foto maken, hoe hij er nu op zit. Denk er over na om er zelf nog een te halen en lekker fantasieloos nog een tweede te bouwen op mijn losse receiver.

Cool thanks Mata.
@Rebel, die iron sights zitten er dan ook bij of had jij mazzel dat je ze erbij kreeg?
Zover wij kunnen zien hebben ook andere Ali express kopers deze er bij gekregen, dus het lijkt een extraatje van de verkoper.

Die Chinese verkoper zal zich wel afvragen waarom hij opeens zoveel orders uit Nederland krijgt.

Heb hem zelf ook een paar dagen geleden besteld.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Goede MK18 rails zijn zeldzaam op Ali en staan er zelden voor lange tijd op. Geen idee of dat komt door beperkte oplages of een anti DD beleid :P.

Nou nog even een keer goede 10.3" outer barrels.

Ik zag op foto's van andere kopers dat ze ook de iron sights erbij hadden gekregen, oftewel die horen er blijkbaar bij. Mijn rear sight ging er meteen goed op, de front sight moeten ze nog wat beter over nadenken het blokje wat het vast klemt kan niet volledig worden vast geschroefd omdat deze met een punt op iets drukt. Goed te verhelpen met een vijl of dremel, maar wel jammer. Ik heb even wat foto's gemaakt van hoe het er nu op zit en nog wat van de trades, als er nog iets specifieks moet worden gefotografeerd hoor ik het wel. Voor de rest wat me opviel is dat de barrel nut redelijk veel accommodatie geeft aan outer barrels met een dikke ring voor het klemmen tegen de receiver, oftewel you will likely need barrel shims.

iBViVAJ.jpg

C17nIgl.jpg

m3efW1x.jpg

Onder het mom van durf te vragen, heeft iemand nog iets van 3 barrel nut spacers liggen die ik kan overnemen voor een paar euro.

Heb de railguard ook besteld en heb al gekeken voor barrel nut spacers maar om nou een pakje van 30 stuks te halen a 8 euro + verzendkosten.....
Dan betaal ik liever een paar euro + postzegel voor 3 stuks (maar zal ik er toch niet nodig hebben voor deze handguard en verwacht niet vaken een handguard te gaan wisselen)

Onder het mom van durf te vragen, heeft iemand nog iets van 3 barrel nut spacers liggen die ik kan overnemen voor een paar euro.

Heb de railguard ook besteld en heb al gekeken voor barrel nut spacers maar om nou een pakje van 30 stuks te halen a 8 euro + verzendkosten.....

Dan betaal ik liever een paar euro + postzegel voor 3 stuks (maar zal ik er toch niet nodig hebben voor deze handguard en verwacht niet vaken een handguard te gaan wisselen)

Ik heb hem ook besteld en zal ze dus waarschijnlijk ook nodig hebben. Wellicht kunnen we zo'n nieuw setje delen?

Edit: Welke diameter hebben we nodig? Ik heb op mijn werk ook een assortiment shimringen liggen, wellicht kan ik daar een greep uit doen voor ons beiden.

Tussen de outer barrel en de barrelnut. Heb ik zelf ook al bij meerdere Specna en verschillende rails moeten doen

28 minuten geleden zei AAC:

Ik las hier weer ergens "klemmen tegen de receiver" ?

Hoe willen jullie die spacers straks gaan gebruiken ?

Ging waarschijnlijk om de iron sight die niet goed klemt op de rail :P, heb gezorgd dat het niet klemt tegen de receiver deze keer :P.

Hmm, wat ik hier heb is 25x35. Weet niet hoeveel ruimte er over is maar dat zal wel weer niet passen ben ik bang. 
Anders maar gewoon zo'n setje bestellen. Moet me sowieso helemaal verdiepen in hoe je zoiets vervangt. Handguard is het enige wat ik nog niet los heb gehaald aan de B12 zo'n beetje.