Jump to content
Huurpaard

Ervaringen met Specna Arms?

Recommended Posts

Haha, nou dit bedoelde ik wel. Minus de stelschroeven. Want vaak valt het nog wel op te lossen met de pistol grip anders vastschroeven. Maar dit werkt ook :)

instagram.com/mataairsoft - facebook.com/mataairsoft

Haha je stopt deze in de bevel gear slot met de kleine rondingen en dan gaat het dikke stuk door het gat waar je motor in komt, als het lange dunne stuk dan perfect door het gat van je motor height adjuster gaat dan heb je een perfecte motor angle en anders niet.

Ik denk dat hij naar mij nog wel zou willen sturen gezien ik wss wel een goede reputatie heb met pete en het feit dat er geen GLS te pas komt bij orders voor Nederland, gaat van royalmail naar postnl. Ik zal het hem wel eens vragen anders kan ik het wel bestellen.

Motor lijkt dus toch goed te komen via Rebel 

Qua replica ben ik na een weekend weg te zijn geweest ook weer aan het neuzen.

Het is maar goed dat ik niet meteen de H02 of H03 besteld heb, want na mijn switch naar de LVOA ben ik nu over naar de nieuwe E&C reeks M4 SAI GRY. Toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem spuuglelijk maar hoe meer ik hem zie, hoe meer hij me bevalt.

0GQ3j8l.jpg

VjndW9b.jpg

tFR7aTR.jpg

HQ7yFO6.jpg

Je kunt er een soort LVOA in zien, heeft een ingbouwde handstop, M-LOK, de muzzle kan er makkelijk af en de flashider idem. Dus een silencer monteren is geen probleem.

Enige waar ik nog aan twijfel is de lengte. Je hebt een 13.5" of 16.5" handguard. 16.5" heeft meer DMR in zich maar de 13.5" is weer net iets handzamer. 

Kan helaas niet echt een lengte vinden dus ga ze even mailen, geeft hopelijk iets een indicatie.

Liefst zou ik ze even vast houden, maarja je kunt niet alles hebben..

Edit: Lengte gevonden. Niet hetzelfde merk als degene hierboven (E&C) maar er zal niet veel verschil tussen zitten.

Short

Long

De geit is gemolken. De 16.5" is het geworden. Ben benieuwd!
Bucking (helaas geen paarse prommy) en Firefly nub erbij gedaan, die gooi ik dan weer in de SHS Prowin style hop up die ik nog heb liggen. Heb ik dat alvast in huis :) 

Zal eens zien of ik er een beetje een unbox achtig iets van ga maken, er is pittig weinig te vinden van deze E&C buks. Wellicht handig voor andere kopers. 

1.png.f8624402342742a99ec907fb67663915.png

Wat ben je aan het doen met een firefly nub en macaron bucking? Dat matched niet! Of is het de bucking?

Anyways, een prommy paars en fancy firefly nub zijn ook van een paar seizoenen terug. Pak gerust andere setjes.

Oh shit, dat wist ik niet. Is dat niet ook een gevalletje van het nokje eruit snijden? 
Ik zou eens wat meer moeten vragen derp. Ik kan hem er nog wel afhalen, maar zag verder alleen de blauwe prom staan die heb ik hier al liggen maar die schijnt niet zo beste te zijn.

Zie ook dat ik niet goed heb gekeken. De paars staat helemaal onderaan ergens. Ik kan de bestelling nog aanpassen, wat zou jij aanraden? Zit er niet echt in op het moment (You don't say...:wacko:) en jij weet dat miss zo uit je hoofd.
Dit hebben ze.

23 minuten geleden zei mata:

Wat ben je aan het doen met een firefly nub en macaron bucking? Dat matched niet! Of is het de bucking?

Anyways, een prommy paars en fancy firefly nub zijn ook van een paar seizoenen terug. Pak gerust andere setjes.

Ik lees dit op ACN. Zou het dan toch kunnen werken?
Of werkt het wel maar is het evengoed geen goede combi?

5ade3eac3a7aa_2018-04-2322_13_43-Welkehopupbarrelbuckingennub__AirsoftClubNederlandforum.thumb.png.4fc8acdff664cacb8be4e5c27ac5482f.png

ACN is een moeilijk forum om echt waarheden uit te halen.

Het beste kun je gewoon een Modify flathop set nemen of een Maple Leaf Macaron met De Maple Leaf concave nub (los van elkaar bestellen). Bij verre de makkelijksten.

Prommy buckings zijn een beetje hit en mis. En de firefly flatnub is gewoon veel te duur.

Prommy purple met firefly ben ik ook mee begonnen, best goeie combo, maar niet het geld waard. Prommy purple is wel een goede flat hop bucking, maar de firefly nub is inderdaad te duur. Wat Patje zei is ook wel een goede G&G green flat hopped (R-hop lijkt me niet een goede om aan te beginnen zo maar). 

Beide opties qua bucking zijn goed (G&G green en prometheus purple), die dan flat hoppen en dan gewoon een flat nub erbij. Andere optie is maple leaf combo, maar een macarone bucking met een namazu firefly nub is gewoon een rare onnodige combo.

Ik had die twee (prom+namazu) tot voor kort ook nog in mijn replica zitten. Prom was alleen gescheurd en nu zit de stock Specna bucking er weer in. 
Heb ook nog een rode SHS bucking liggen en de blauwe prom. Zal er wel eens wat mee gaan testen.

Wat voor soort hop is deze Maple Leaf dan? Ik zie ze namelijk heel vaak voorbij komen, vandaar dat ik dacht: die bestel ik ook eens.

Ook een flathop maar anders gemaakt. Aan de binnenkant van de bucking zit zit wel een patch die de barrel in komt en icm de ronding in de bib geeft deze een soort van rhop idee. Beetje moeilijk uit te leggen, maar je gaat het wel zien.