Jump to content
Huurpaard

Ervaringen met Specna Arms?

Recommended Posts

56 minutes ago, mata said:

Ik zit nogal wat kilometers van mijn replica's dus foto's worden wat moeilijker. Normaliter druk je de kabels door de betreffende gaatjes de grip in, 1 voor en 1 achter. De voorste druk je over de bodem van de pistolgrip waar het kabeltje naar binnen komt zodat deze als het ware als een L naar boven loopt tegen de rug van de grip. Uit de weg van de motor gear. Dan de motor er in laten zakken. Kortere kabel op het dichtsbijzijnde punt, lange er over heen naar de verste.

Hoop dat dat een beetje ene beeld schept. Anders moet de rest maar even een foto schieten emoji14.png

instagram.com/mataairsoft

Geloof dat ik je snap hoor :), alleen denk ik dat het bij mij andersom zat ofzo. Dr zat een rare twist in en je voelde gewoon de motor over een van de kabels 'knakken' als je m iets in de grip duwde.

De min-kabel (althans dat neem ik aan) komt/kwam aan de achterkant (handpalm kant) de grip in en zat in een lus via de voorkant, die is langer dan de plus. Niks nada via het gootje aan de achterkant. Zo kwam ie uit de doos:

BUoViJwl.jpg

Op de bottom plate zit een soort geleider vin die tussen de borgschroef gaten valt obviously om de motor op zn plek te houden, de plus-draad glijdt daar nog wel es in, heel getrut om de motor zo goed te krijgen.

Op 03/01/2018 om 15:54 zei AAC:

Persoonlijk vind ik dat er ook nog een Magpul MOE pistol grip op hoort, je zou vooraan ook een Magpul Handstop kunnen plaatsen lijkt me ook wel goed staan op deze replica

Woensdag ga ik deze spullen ophalen. Ben ook aan het kijken naar die handstop die je noemde. Kijken of ik daar wat moois mee kan maken. 

FB_IMG_1517131722885.jpg

De CTR stok vind ik persoonlijk wel zeer OK zit ook op m'n MK18.

De G27 Ergo, en Magwel grip ben ik persoonlijk geen fan van,  maar het is jouw keuze uiteraard.

Die AFG had je toch al he ?

De CTR stok vind ik persoonlijk wel zeer OK zit ook op m'n MK18.
De G27 Ergo, en Magwel grip ben ik persoonlijk geen fan van,  maar het is jouw keuze uiteraard.
Die AFG had je toch al he ?
Kon het hele spulletje voor 20 euro ophalen bij iemand hier net om de hoek. Ga even kijken of het wat is en anders doe ik het weer door naar de volgende. Voor 20 euro kan er weinig mis gaan dacht ik
Die AFG heb ik idd dubbel dan. Miss voor mijn UMP of ik verkoop hem weer.

Gister de spullen opgehaald en gemonteerd. Persoonlijk vind ik 1, 2, 3 en 4 het mooist.
Die grip houdt wel lekker vast maar moet nog even kijken of ik hem er op laat zitten. 'T is best een groot ding.

1.

wmrKub1.jpg

2.

zkvEP60.jpg

3.

r7WCCZz.jpg

4.

e4uMToo.jpg

5.

QOh5le0.jpg

6.

HbsjAqv.jpg

3 minuten geleden zei Patje:

ik zou zelf kijken wat het fijnste speelt.. ik vind zonder angeldgrip het mooist. en dan ook de riss adapter eraf of een korte voor terug ?

Nee die gaat er dan nog vanaf. Omwille van het omschroeven had ik die ff laten zitten gister. 

deze passen ook in jou stock

https://hobbyking.com/nl_nl/turnigy-nano-tech-2000mah-2s-15-25c-lipo-airsoft-pack-1.html

dan hoef je in de pauze niet te wisselen.

nadeel wel is mocht je ooit een andere stock nemen is deze wel groter dan boven genoemde en past het niet altijd..
maar 1200mah zul je 2 per dag nodig hebben.. en misschien een reserve 

2 minuten geleden zei Patje:

deze passen ook in jou stock

https://hobbyking.com/nl_nl/turnigy-nano-tech-2000mah-2s-15-25c-lipo-airsoft-pack-1.html

dan hoef je in de pauze niet te wisselen.

nadeel wel is mocht je ooit een andere stock nemen is deze wel groter dan boven genoemde en past het niet altijd..
maar 1200mah zul je 2 per dag nodig hebben.. en misschien een reserve 

Ik run altijd een 1200 mAh 7.4V (ook 11.1) lipo op 25C en ik red het gewoon met 1 per dag en dan is hij op ongeveer 3,7 volt per cel wat een prima opslag voltage is, mensen die door 2 lipo's burnen op een dag hebben een ontzettend inefficiënt systeem. 

2 minuten geleden zei Rebelattack:

Ik run altijd een 1200 mAh 7.4V (ook 11.1) lipo op 25C en ik red het gewoon met 1 per dag en dan is hij op ongeveer 3,7 volt per cel wat een prima opslag voltage is, mensen die door 2 lipo's burnen op een dag hebben een ontzettend inefficiënt systeem. 

Zolang je zonder mosfet of andere beveiliging speelt zou ik in de pauze altijd wisselen ;)

Of schieten gewoon veel te weinig raak

Nou moet ik wel zeggen dat ik op een dagje bunker hill het dan weer net niet red :)

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) Plus met Tapatalk

3 minuten geleden zei Patje:

Zolang je zonder mosfet of andere beveiliging speelt zou ik in de pauze altijd wisselen ;)

Uit voorzorg doen is slim. Ik ga het echter niet doen. Ikheb nu al na meerdere skirms gezien dat ik zelfs op stock apparaten het makkelijk red tot het einde van de dag op 1 lipo. Ik heb er een jefftron in zitten die het zou kunnen maar ga het niet aan zetten. Je merkt snel genoeg wanneer die dingen echt op zijn.