Jump to content
Huurpaard

Ervaringen met Specna Arms?

Recommended Posts

Kun je mij daar een linkje van sturen o.i.d. kan het zo 1,2,3 niet vinden.

Jammer genoeg heb ik zelf geen HK416, ligt er bij mij slechts een tijdelijk voor een squadmate, die ik lichtelijk intern heb aangepast. Hij weet hoe de mags moeten worden aangepast en ik niet, maar ik zal het hem vragen.

[...]

• LONEX Enhanced Hopup Unit V2
  • Maple Leaf Omega Nub Tensioner
  • Maple Leaf 60° Diamond Flathop bucking
  • Maple Leaf 290mm 6,02 AEG Precision Barrel

Na lang wikken en wegen toch maar de keuze gemaakt voor een volledige Prometheus set. Het setje wat ik nu heb besteld is:

• Prometheus Flat HOP Tensioner
  • Prometheus Purple Bucking
  • Prometheus 6,03MM EG Barrel 275.5mm

Hopelijk is alles voor dit weekend binnen zodat ik het meteen kan testen bij Veluwe Airsoft zondag!

Na lang wikken en wegen toch maar de keuze gemaakt voor een volledige Prometheus set. Het setje wat ik nu heb besteld is:

• Prometheus Flat HOP Tensioner
  • Prometheus Purple Bucking
  • Prometheus 6,03MM EG Barrel 275.5mm

Hopelijk is alles voor dit weekend binnen zodat ik het meteen kan testen bij Veluwe Airsoft zondag!

Kleine tip, niet denken dat de Lonex hopup een productiefout heeft omdat de arm er niet in past. Deze moet je even iets bijschuren (gewoon over schuurpapier heen vegen) tot die past. Deze hoort lekker strak te zitten :)

Kleine tip, niet denken dat de Lonex hopup een productiefout heeft omdat de arm er niet in past. Deze moet je even iets bijschuren (gewoon over schuurpapier heen vegen) tot die past. Deze hoort lekker strak te zitten :)

je kan beter de bramen in de hop even weg vijlen / schuren. dan gaat het armpje er ook perfect recht in

Jup same je ziet ze niet maar even schuren aan de bovenkant en de arm past prima. Denk dat dit een overblijfsel is van de mal misschien? Of gewoon slechte afwerking, recentelijk in de laatste 2 die ik heb moest ik het bij beide doen.

of heeft er altijd een mooi verhaal (fabeltje) bestaan dat het zo zou "horen" met dat schuren.

maar zeker niks mis met de kwaliteit en werking van deze hop up.  

Ik heb er nog een in een doosje liggen welke nog ingebouwd moet worden. Zal vanavond direct even kijken. Hoe dan ook bedankt voor de tip. Soms doe je zo vaak het zelfde trucje dat je er niet eens meer op let en het als normaal beschouwd.

Ik ga toch weer eens de prowin hopup proberen met de amoeba mags, wat me van de week wel is opgevallen als je de hopup heel ver door duwt wat er voor kan zorgen dat de bucking uitsteek in het gat waar de bbs binnen komen je ook veel last krijgt van misfeeds.

En op een of andere manier heb ik altijd een boogje naar links op het einde, het zou natuurlijk kunnen komen door de wind, helaas geen mogelijk om te testen binnen op die afstand.

als je trouwens als nieuweling specna arms wil testen moet je geloof ik in Darkforest zijn.

Zag op facebook dat zelf even naar Polen zijn gereden

if7y0XC.jpg

En dan om Duitsland heen? Damn :P, gimme!

ik ben er laatst achter gekomen dat dit nog makkelijker/beter kan... het komt er namelijk niet door dat de hop up arm te dik is maar de 2 metalen wanden waar je de arm tussen schuift hebben beide een soort van braam dus als je deze even er af veilt gaat de arm er perfect in.

ik ben er laatst achter gekomen dat dit nog makkelijker/beter kan... het komt er namelijk niet door dat de hop up arm te dik is maar de 2 metalen wanden waar je de arm tussen schuift hebben beide een soort van braam dus als je deze even er af veilt gaat de arm er perfect in.

Heb het afgelopen week bij een nieuwe ook gedaan. Het valt bijna niet op, maar jullie hadden gelijk, dit is de betere oplossing lijkt me.

Welkom in de wereld van het paswerken :P  

Weten jullie een 9.6v lipo die past in de standaard Specna buttstock?

Heb nu de bekende Turnigy 7.4v via Hobbyking maar heb na mijn upgrades wel vertrouwen in iets meer power.

Hmm, mosfet (Kong hardwired) zit in mijn tube helaas.

Vind je de switch naar 11.1v het waard om dat mogelijk om te bouwen naar een ascu?

Hoe veel beter was de trigger response en rof bij jou denk je?