Jump to content
ItsGhost

Vraagje over mijn Scar-L

Recommended Posts

5MwXBR.jpg

Dit is mijn eerste post over mijn wapen. Dus mijn excuses als ik verkeerd zit ben nog beetje aan het rondkijken. ik ben de bezitter van deze Scar-L bij Cybergun vandaan. ik ben niet echt super technisch aangelegd. maar zou graag wat hint's en tips kunnen gebruiken, ik zou graag een demper op mijn wapen willen zitten heeft er iemand ervaring of een goede tip voor mij welke er het best bij past? + De website zegt dat hij 328 FPS  met 0.20 schiet en op de doos staat 361 met 0.20 in belgie nooit last mee gehad maar ik weet dat in Nederland ze daar iets strenger mee zijn. dus iemand toevallig hier ervaring mee? Alvast super bedankt.

Mooie originele keuze , vind ik  :)

Want hier zag ik al veel  SCAR's-H en H&K417's  aangeschaft worden  ;)

Welk merk is 't eigenlijk ?

Wat betreft je vraag "wat er goed bij past" is 't eerste antwoord wat wil je "free-style" of wil  je "Mil-sim" correct blijven

Dankjewel :)  het is een FN- Herstal Scar- L  Van cybergun hier is de link http://www.cybergun.com/produits/gamme-de-produits/softair/fn-herstal/4332-ref-200932-fn-herstal-scar-l-aeg.html ik denk dat free-style het leukst zou zijn omdat je dan er toch nog een beetje een eigendraai aangeeft  :rolleyes:  ik zal vanavond nog even foto's maken van hoe hij er nu uitziet en wat ik allemaal al heb.