Jump to content
Airsoft Elite
Gryphon

Load-out inspiratie

Recommended Posts

Hier  is hij dan mijn DSU geïnspireerde SCAR-L Daytona:
3bvzZt4.jpg
Komt volledig overeen buiten enkele persoonlijke toevoegingen, zo staat de Eotech op een Larue QD mount maar dit zet hem weer net iets hoger wat weer  makkelijker is om erdoor te kijken met een mesh masker aan. Voorts heb ik nog Noveske amplifier toegoegd met blauwe tape dit om de de muzzle brake bij blankfire guns te simuleren alsook de trainingsgun look te krijgen en omdat hij nu super luid klinkt omdat het daytona is. (Ik moest oorstoppen in tijdens het inschieten omdat ik na de eerste inschiet sessie suizingen had in mijn oren). Ook staat er extra een Pts rail sling mount op omdat de de bevestiginspunten geen magpul sling toelaten.
The real deal zie je hier:
https://www.facebook.com/CGSUBE/photos/a.417061288356557.97751.247803651948989/925272880868726/?type=3&theater

FN rules ! , (waar maken ze ze ook he ?  ;) )

Ik vindt het altijd geweldig wanneer iemand tot in de kleinste details treedt om z'n loadout zo realistisch mogelijk te maken.

Uiteindelijk denk ik bij Airsoft in de eerste plaats aan "replica".

Ging jij nu ook niet voor een complete DSU (Belgische politie anti terrreur units) loadout  ?

ben in dat geval erg benieuwd !  ;)

Ik denk dat we door al die jaren wafelijzers maken de kunst van metaalbewerken hebben geperfectioneerd in ons kleine landje en dit stelt ons zulke zielsbetuigingen van perfectie af te leveren. <3

De loadout topic zal binnenkort wel verschijnen,ben nog aan het wachten op enkele onderdelen. ;)