Jump to content
Gryphon

Nieuwe site gemaakt: DangerClose.TV

Recommended Posts

Heb je haast? Klik maar vast :)http://www.dangerclose.tv/

Ik was al een tijdje op zoek naar een site waar ik actiebeelden van strijdmachten kon kijken. Op YouTube en LiveLeak verschijnen regelmatig (GoPro) beelden van grondtroepen en air strikes, maar de enige site waar je dit een beetje kunt volgen is op de onooglijke /r/combatfootage Reddit.

Nu beschikt Reddit over een API; een interface waarmee ze hun content beschikbaar maken voor andere applicaties. Wat ik heb gemaakt is een WordPress blog dat automatisch elk uur de laatste (goed beoordeelde) videos van deze Reddit ophaalt en op mijn blog publiceert, waar ze vervolgens veel makkelijker te bekijken en te delen zijn.

Een nieuwe bookmark dus voor wie wat tactische inzichten, loadout inspiratie, of gewoon een enorme bak geweld zoekt.

DangerClose.TV

Je kunt de site ook volgen op Facebook en/of Twitter, dan komen de nieuwste videos automatisch voorbij in je timeline. Leuk voor tussen de lunch- en babyfoto's.

*** DISCLAIMER: Omdat het 100% geautomatiseerd is bestaat de kans dat er soms echt nare shit tussen staat. Het is absoluut niet de bedoeling dat het een gore site wordt, dus tip me vooral even als je iets misselijkmakends spot. ***

Nice!

"DangerClose.TV collects military combat footage from across the web." omschrijving klopt niet helemaal. Hij verzamelt het van reddit. Misschien kan je dat vermelden dat en dat content alleen geselecteerd wordt bij een hoge rating. Plus dat er geen content filtering wordt toegepast.

Nice!

"DangerClose.TV collects military combat footage from across the web." omschrijving klopt niet helemaal. Hij verzamelt het van reddit. Misschien kan je dat vermelden dat en dat content alleen geselecteerd wordt bij een hoge rating. Plus dat er geen content filtering wordt toegepast.

Dat staat toch allemaal in de initiele post , niet dan ?

Haha, je hebt gelijk hoor TVB, maar als ik op die site zou vermelden dat ik alle content van Reddit trek dan zit de kans er dik in dat ze mijn site blokkeren. Dat het niet gefilterd is... ach, oorlog is nou eenmaal NSFW. Bovendien geven LiveLeak en YouTube vaak zelf aan wanneer content alleen voor "mature" kijkers geschikt is.

Overigens klopt het "across the web" wel hoor; de videos staan immers niet op Reddit zelf ;)